شناسه خبر : 77423
پنجشنبه 13 شهريور 1399 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت

دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله

دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیشب در بیروت با یکدیگر دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین و غزه گفت‌وگو کردند.

به گزارش سما نیوز، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، چهارشنبه‌شب در بیروت با یکدیگر دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار درباره اوضاع مربوط به فلسطین و غزه و توافقات برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر بحث و تبادل نظر کردند.

از سوی دیگر، یکی از رهبران جنبش حماس، از دیدار قریب‌الوقوع «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در زمان حضور هنیه در لبنان خبر داد.

«اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس ضمن اعلام این خبر گفت که ارتباط میان حزب‌الله و جنبش حماس، رابطه‌ای راهبردی است و اتفاقات معمولی و برخی اختلافات طی سالیان گذشته باعث قطع این ارتباط نشده ‌است.

امروز پنجشنبه، قرار است همه گروه‌های فلسطینی موجود در غزه، دمشق و بیروت، در نشست مجازی که در سطح دبیرکل‌ها در پایتخت لبنان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این نشست، اسماعیل هنیه در رأس هیئت گروه مقاومت حماس و زیاد النخاله در رأس هیئت جهاد اسلامی شرکت می‎کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi