شناسه خبر : 77452
شنبه 15 شهريور 1399 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با مردم چه کار دارید؛ چرا نرخ را به هم می زنید؟!

۱- تجدید نظر طلبان مدعی اصلاح طلبی، سال ها لاف زدند "نیت خوانی نکنید". اما حالا که رئیس و نمایندگان مجلس به میان مردم در استان های مختلف می روند و از نزدیک با مشکلات شان آشنا می شوند و چاره جویی می کنند، همان مدعیان می گویند انگیزه شان انتخاباتی است!

۲- آنها هفت سال فرصت داشتند به میان مردم بروند و حق نوکری را در کسوت مدیر دولتی یا نماینده مجلس ادا کنند. اما جز در چند ماهه منتهی به انتخابات، ادای این وظیفه از ولی نعمتان دریغ کردند.

۳- حالا هم که منتخبان مجلس جدید، به بدیهی ترین وظیفه نمایندگی عمل می کنند، جماعت پر گو و و بد کارنامه صدای شان درآمده که؛ آهای! این چه طرز سیاست ورزی و نمایندگی است؟! همان پایتخت، پشت میز نمایندگی و زیر سیستم خنک کننده بنشینید و به خوزستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان و... سر نزنید!

۴- می گویند شما را چه به آب آشامیدنی و گاز و برق و جاده و مسکن و اشتغال و کسب و کار مردم حاشیه نشین؟! می گویند چون به مردم سر زده اید، پس پوپولیست هستید! با زبان بی زبانی می گویند people (مردم)، ماشین رای کشی هستند که فقط باید شب انتخابات سراغ شان رفت و در باقی ایام رفتن، به هم زدن نرخ و طلبکار کردن مردم است!

۵- بانیان و نانخورهای مدیریت اشرافی، ناراحتی شان از این است که توانسته بودند سیاست و مدیریت را بی معیار و بی زحمت کنند؛ اما حالا کسانی پیدا شده اند که رفتار شان، معیار و تراز واقعی سنجش مسئولان را احیا کرده است. و کدام کار برای اشراف، سخت تر از این که بخواهند برای مردم عَرَق بریزند؟!

۶- از نگاه آنها سیاست و انتخابات، کلا یک شرکت سهامی با مسئولیت کاملا محدود است؛ صرفا برای غوطه خوردن در بیت المال، کام جویی از امتیازات، و بازی با طعمه قدرت و ثروت.

۷- بنابراین رفتار جهادی و انقلابی، نرخ به هم زن است و باید مرتکبان را به رگبار بست؛ درست مقابل نگاه متعجب مردم! می گویند بنشینید تا کوتاه قدی همت ما به چشم نیاید! و حرکت نکنید تا معلولیت روحی ما عیان تر از قبل نشود!

۸- قوه قضائیه از یک سال قبل، دستخوش تحولات تازه شد. ارتباط مستقیم و مداوم با مردم در دور دست ترین تقاط و شنیدن مشکلات و مطالبات شان در این قوه در اولویت قرار گرفت. اکنون نیز شماری از نمایندگان و رئیس مجلس، این رویکرد را در اولویت قرار داده اند.

۹- مدیران دولتی باید به این جنبش مبارک بپیوندند و گرنه جا می مانند. تغییر ریل از برج عاج نشینی، بروکرات مآبی و مدیریت از راه دور، به مدیریت و نظارت متواضعانه میدانی، پدیده مبارکی است که ان شاءالله در کوتاه مدت و میان مدت، برکات بسیاری به همراه خواهد داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi