شناسه خبر : 77470
یکشنبه 16 شهريور 1399 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازسید عباس منصوری دردمندانه و غریبانه پرکشید

جانباز اعصاب و روان و شیمیایی دردمند، «سیدعباس منصوری ثابت فریمان» صبح امروز یکشنبه در هفدهمین روز از ماه محرم به جد غریبش پیوست...

فاش نیوز - «سیدعباس منصوری ثابت فریمان» جانباز دفاع مقدس در اثر ابتلا به ویروس کرونا و عوارض ناشی از مجروحیت به برادر و یاران شهیدش پیوست.

 سیدعباس منصوری، جانباز اعصاب و روان و شیمیایی و برادر شهید بود که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان تریتا بستری بود، امروز صبح یکشنبه در هفدهمین روز از ماه محرم به جد شهیدش، حسین ابن علی علیه السلام پیوست.

 سید عباس که در دوران دفاع مقدس و در سال 64 به خدمت سربازی و سپس به صورت داوطلبانه و بسیجی به جبهه‌های نبرد اعزام شده بود، براثر اصابت موج انفجار گلوله خمپاره در نزدیکی‌اش مجروح  و به درجه‌ی جانبازی نائل شد.

«سیدرضا منصوری ثابت فریمان»، برادر بزرگتر سیدعباس نیز که به عنوان نیروی داوطلب به جبهه اعزام شده بود در رمضان سال 60 در منطقه‌ی نوسود کرمانشاه به شهادت رسیده است.

جانباز منصوری ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با جانبازان ویلچری و نخاعی داشت و برای پیگیری و حل و فصل مشکلات آنان تلاش می‌کرد و به مثابه همدم و همراه جانبازان همرزمش، مدام در کنار آنان حضور داشت.

 این جانباز فعال و سخت‌کوش به علت مشکلات ناشی از موج گرفتگی و شیمیایی، سالانه چندین نوبت در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار می‌گرفت که نهایتا چند روز پیش با وخامت حالش در بیمارستان بستری گردید و صبح امروز، پس از چند روز بستری بودن در بخش ICU به یاران شهید خود پیوست.

اینستاگرام
سید عباس جان خداحافظ
ای رفیق بی ادعا خدا حافظ
ای حامی جانبازان ویلچری خداحافظ
سید جان سلام ما را به امام و شهدا برسان
خدا رحمتت کنه . دیروز واست دعا کردم ... ولی گویا خدا بیشتر دوستت داشت . بزودی میبینمت .
خدا رحمتش کنه
راهش پر رهرو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi