شناسه خبر : 77488
دوشنبه 17 شهريور 1399 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز هفتاد درصد تهران، آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس،"مرتضی طاهری" روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهیدان پیوست.

«مرتضی طاهری» جانباز 70 درصد دفاع مقدس به جمع شهدا پیوست

فاش نیوز - جانباز 70 درصد 8 سال دفاع مقدس،"مرتضی طاهری" روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهیدان پیوست.

بنا بر این گزارش مرتضی طاهری از جانبازان قطع دوپا و شیمیایی کشور بود که اواخر جنگ تحمیلی به درجه جانبازی نائل گردیده بود و 32 سال بعد از مجروحیتش را در راه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت طی کرد و با تحمل سختی و رنج ناشی مجروحیت سرانجام روز گذشته یکشنبه 16 شهریور ماه 1399 به فیض عظمای شهادت رسید.

جانباز مرتضی طاهری متولد 1351 شهرری در تهران بود. او مرداد ماه سال 1367 در عملیات بیت‌المقدس 7 در سه‌راهی شلمچه خرمشهر از ناحیه هر دو پا مجروح شد، ضمن اینکه بر اثر استعمال مواد شیمیایی ناشی از بمباران دشمن بعثی عراق نیز از ناحیه ریه شیمیایی شده بود. از این شهیدِ سعید دو فرزند (یک دختر و یک پسر) به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی طاهری، امروز دوشنبه 17 شهریور ماه 1399 از ساعت 9 صبح از مقابل منزل پدری شهید در میدان رسالت، خیابان هنگام، بالاتر از میدان الغدیر، بالاتر از سازمان آب، کوچه دوم، پلاک 12 برگزار و پیکر مطهرش برای خاکسپاری به بهشت زهرای تهران منتقل و در قطعه 26 گلزار شهدا در جوار دیگر شهدا و همرزمانش آرام خواهد گرفت.

اینستاگرام
بنده بابیست پنج درصدهنوز کمک معشیت میگرم بیکارمریض همسرم ناشنواست میره سرکارنارنگی یک خونه پدری که 5/7 حکم تخلیه میگیرن کجاباید برم یک نفرتوی محل جانبازه 10نفرزیردستش دارن کارمیکنن بد هسرش داره حق پرستاری مگ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi