شناسه خبر : 77530
چهارشنبه 19 شهريور 1399 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانمی! یک کانال سرکاری دیگر!

نشریات فاکتورکننده حباب برجام برای ملت ایران، همچنان در حال تحریفگری هستند.
این طیف به بهانه سفر وزیر خارجه سوئیس به کشورمان مجددا تیترها و گزارش‌های غیرواقعی را منتشر کردند. روزنامه آفتاب یزد بی‌آنکه توضیح دهد کانال مالی سوئیس در واقع تا حالا چه بوده، تیتر زد «کانال مالی سوئیس در آستانه جهش». و این در حالی است که همین روزنامه سال گذشته از رفتار توهین‌آمیز سفیر سوئیس در زمینه گرفتن عکس یادگاری با چند کارتی واردی فروخته شده به ایران انتقاد کرده بود.
روزنامه ایران نیز ذیل تیتر بزرگ تصویر سوئیس از ایران نوشت: اصفهان، مروارید خاورمیانه است و کانال مالی ایجاد شده(!؟) باید گسترش یابد. روزنامه همشهری نیز برخلاف واقعیات تیتر زده «لایروبی کانال سوئیس!» و روزنامه سازندگی که سال‌هاست در رپرتاژ رفتن برای آمریکایی‌ها، تیم دموکرات‌ها و تیم ترامپ نمی‌شناسد، تیتر بزرگی زده با عنوان «آخرین میانجی» اما توضیح نداده که سوئیس چگونه می‌تواند درباره زیر پا گذاشته شدن تمام تعهدات برجامی آمریکا میانجی‌گری کند و حال آنکه آمریکا همه تحریم‌ها را به علاوه تحریم‌های جدید برگردانده است؟!
شایان ذکر است رسانه‌های مذکور در دو سال اخیر پس از خروج آمریکا از توافق و ارتکاب انواع خباثت‌ها، هرازچندگاه با آب و تاب تمام درباره میانجی‌گری فرانسه و ژاپن - که وجود خارجی نداشت - می‌نوشتند و حال آنکه این دولت‌ها اولا هیچ اختیاری از خود نداشتند، ثانیا بی‌طرف نبودند، ثالثا تنها قرار بود نقش طعمه در تله آمریکا را ایفا کنند.
عجیب و تلخ اینکه همین نشریات به روی خود نمی‌آورند که اتحادیه اروپا متعهد شده بود به‌واسطه برجام در برابر تحریم‌ها بایستد نه اینکه کانال‌های بی‌محتوایی مانند اس‌پی‌وی و اینستکس و کانال سوئیس(!!) را برای سرگرمی طرف ایرانی عرضه کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi