شناسه خبر : 77540
چهارشنبه 19 شهريور 1399 , 17:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور ازمراسم اربعین سردار جانباز شهید، اسدالله رئیسی

مراسم بزرگداشت و اربعین سردار جانباز شهید، اسدالله رئیسی در مزار شهدای جیرفت، با رعایت فاصله‌ی اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار شد...

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت و اربعین سردار جانباز شهید، اسدالله رئیسی در مزار شهدای جیرفت، با رعایت فاصله‌ی اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار شد.

جانباز شهید اسدالله رئیسی متولد ۱۳۳۷ در شهرستان جیرفت بود که در سن ۲۴ سالگی فرماندهی یکی از گردان‌های تیپ ثارالله را بر عهده داشت و در 8 مرداد ماه، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت جانبازی، به یاران شهیدش پیوست.

 

این شهید والامقام سال ۶۱ در عملیات رمضان مجروح و از ناحیه نخاع دچار آسیب جدی شد، پس از ۳۸ سال جانبازی به آرزوی دیرین خود رسید و در گلزار شهدای جیرفت به خاک سپرده شد.

 

  جانباز شهید اسدالله رئیسی مظهر درخشنده‌ی مجاهدت مخلصانه و خستگی‌ناپذیر در راه جلب رضایت الهی، اسوه‌ی اعلای صبر و استقامت در برابر مصائب و ناملایمات، نمونه‌ی درس‌آموز ایمان و ایستادگی بر سر اصول و ارزش‌های اسلام ناب محمدی و مصداق پای‌بندی بر آیین ولایت، و پیروی محض از ولی امر زمان بود که تا لحظه‌ی آخر عمر بر این مشی مخلصانه خود پای فشرد.

*** تصاویری از مزار شهدای جیرفت کرمان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi