شناسه خبر : 77584
شنبه 12 مهر 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تا سال۲۰۵۰ نیمی از جمعیت اروپا مسلمان خواهند بود

فاش نیوز - لعنت خدا به دشمنان اسلام باد که به بزرگترین انسان روی زمین حضرت محمد مصطفی (صلوات اله علیه) جسارت می کنند، این دشمنان اسلام که نه قدری دارند و نه قیمتی پروژه اسلام ستیزی را در جهان برای فرار از تبعات انقلاب اسلامی که به بیداری اسلامی در میان مسلمانان و آزادگان جهان منجر گشته و شهامت و امید را در دل مسلمانان و ستم دیدگان جهان زنده کرده است مدت هاست شروع کرده اند و هدف آنها تخریب چهره اسلام و جلوگیری از گسترش اسلام است.

این معنویت پیام پیامبر است که مغایر زیر بنای تفکر جبهه استکبار و صهیونیزم جهانی است و روند رو به رشد مسلمان شدن جهانیان مخصوصا در اروپا تا جائی ست که طبق برآورد سازمان های جامعه شناختی در اروپا، آمارها نشان می دهد تا سال2050 نیمی از جمعیت اروپا مسلمان خواهند بود.

حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) تنها پیامبری است که کردار و اعمال و سخنانش بلافاصله نوشته می شد و اینک بعد از هزار و چهار صد سال می فهمیم که چقدر احادیث و سخنان حیات بخش پیامبر خاتم (ص) دارای صحت، دقت و درستی است.

فقط یکی از بزرگترین دستاوردهای آن بزرگوار که تا آن زمان هیچ کسی نیاورده بود، جهانی کردن و آزاد کردن نعمت بزرگ خواندن و نوشتن و عالم گیر کردن علم و دانش در جهان آن زمان برای همه مردم عادی بود. بعد از آن بود که بشریت به برکت اسلام پا به عرصه علم و دانش گذاشت و راه پیشرفت بشر آغاز شد، کلامی که حضرت محمد (ص) به کار می برد، مستقیما از قلب هستی که همان آفریننده جهان است برخاسته بود.

حضرت محمد مصطفی (ص) رسالتش دستورات ثابتی داشت برای همه اعصار و هر آنچه را که رسول خدا گفته است با فهم و ذوق همه انسان های گذشته و حال و آینده قابل درک و فهم است.

اگر میلیاردها انسان عشق به حضرت محمد (صلوات اله علیه) را در دل دارند به این خاطر است که او هیچ وقت از شمشیر برای پیشبرد کارهایش استفاده نمی کرد، برای همین هم هیچ پادشاه و امپراطوریِ قدرتمندی در تاریخ جهان نیست که همچون آن عزیز مورد اطاعت و احترام قرار گرفته باشد.

داریوش احمد رضا بهمنیار

فقط یکی از بزرگترین دستاوردهای آن بزرگوار که تا آن زمان هیچ کسی نیاورده بود جهانی کردن و آزاد کردن نعمت بزرگ خواندن و نوشتن و عالم گیر کردن علم و دانش در جهان آن زمان برای همه مردم عادی بود

 

 

اینستاگرام
شما یا اروپا را نمیشناسید یا اسلام را..
استاد گرام سال ۲۰۵۰ طلبتان،تا سال ۲۰۳۵ اصلا چیزی بنام دین رسما یه جوک،یه خاطره خنده دار بیش نخواهد بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi