شناسه خبر : 77592
سه شنبه 25 شهريور 1399 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یوم القیامه، نه اصولگرا می شناسند نه اصلاح طلب

رو کن تا بفهمند بچه‌های کم سن و سال - و به قول اینان، بی تجربه‌ی شما! - برای آن که جلوی کماندوهای تا دندان مسلح بعثی و اشغالگران وحشی - که از ۱۵ کشور عربی و غیرعربی آمده بودند تا خاک کشورمان را اشغال کنند، و هرآنچه امروز بر سر عراق و سوریه و افغانستان و لبنان می‌آورند، ۳۵ سال پیش بر سر ما بیاورند! - نارنجک به کمر بسته، زیر تانک دشمن پول پارو می‌کردند!...

بسم رب الشهداء والصالحین

به کجا چنین خرامان؟!

پدر!

فدای دست‌های پینه بسته‌ات! 

چرا این قدر قدّت خمیده؟!

مادر!

فدای چشمان منتظر نشسته‌ات!

نکند با پسرت قهر کرده‌باشی که هنوز به خانه نیامده؟!

به کجا چنین خرامان؟!

شمیران می‌روی یا ولنجک؟!

جماران ساکن هستی یا جمشیدیه؟!

پسرت کجاست؟

در هاروارد آمریکا برای صدور انقلاب زحمت می‌کشد؟!

یا در دانشگاه آزاد شعبه انگلیس! از اساتید معظم! تلمّذ می‌نماید که چگونه دسترنج سال‌ها انقلابی‌گری و سختی‌های پدرش را یک‌شبه بر باد دهد؟!

کجاست که این‌گونه خسته و شکسته، تصویرش را بر دوش می‌کشید؟!

در هتل اوین! ظلمی را که نظام جمهوری اسلامی بر او و خاندان طلبکارش روا داشته! تحمل می‌کند؟!

یا همچون پدر مجاهد و مبارزش در جزیره‌ی بدآب و هوا و پر از گرد و غبار کیش سختی‌ها را به جان می‌خرد؟!

فیش حقوقی‌ات را رو کن مَرد!

رو کن تا بفهمند بچه‌های کم سن و سال - و به قول اینان، بی تجربه‌ی شما! - برای آن که جلوی کماندوهای تا دندان مسلح بعثی و اشغالگران وحشی - که از 15 کشور عربی و غیرعربی آمده بودند تا خاک کشورمان را اشغال کنند، و هرآنچه امروز بر سر عراق و سوریه و افغانستان و لبنان می‌آورند، 35 سال پیش بر سر ما بیاورند! - نارنجک به کمر بسته، زیر تانک دشمن پول پارو می‌کردند!

مشکل از شماست پدرجان!

شما که برای انقلاب، زندان و تبعید و شکنجه نشده‌اید که نسل‌اندرنسل‌تان، نوه و نتیجه و ندیده و نبیره‌تان از چشمه‌ی جوشانی که از انقلاب بر حلقومشان جاری شده، سیراب گردند!

ایراد از توست مادرجان! که بچه‌ات رفت جنگ و فارغ‌التحصیل سوئیس و لندن و واشنگتن نشد تا بفهمد یک سطل آب، چقدر طلا دارد!

دیر نیست!

مطمئن باشید!

یوم القیامه، نه اصولگرا می‌شناسند نه اصلاح‌طلب!

نه چپ می‌پذیرند و نه راست!

نه حزب می‌خرند و نه جبهه!

نه سردار، نه دکتر، نه آیت‌الله نه سابقه‌ی جبهه نه ...

و آن روز، فقط تقواست که خریدار دارد!

مگر نه اینکه:

اِنَّ اَکرَمَکُم عِندَالله اَتقیکُم!

و آن روز، آنان که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند، شفیع پدر و مادر خویش می‌گردند!

خوش به سعادتتان.

دست ما مدعیان شکسته و خسته را هم بگیرید!

هرچه باشد، چندگاهی بر عشق اهل‌بیت (ع) و مظلومیت فرزندتان گریستیم و خواستیم که خوب شویم! 

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

(آمین)

محمدرضا سابقی

اینستاگرام
سلام مطلب ات را نصفه و نیمه خواندم اما تیتر مطلب ات خیلی پرمعناست یوم القیامه اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد تیترپر معنا هست اما خیلی تیتری اشتباهی هست چرا یوم القیامه با اصولگرا و اصلاح طلب کاری ندارد خیلی هم کار دارد. اصلاح طلب ها که از دور خارج شدند یعنی اصولگرا از دور و سیاست بیرونشون کردن یکی از نشانه هاش هم مجلس یازدهم هست از روزی که مجلس یازدهم اصولگراها انتخاب شدن جنس ها خودرو ملک مواد خوراکی دلار چندین برابر شده ضعف اشکار خیلی اشکار این گرانیها زمانی شروع شد که بازار تحت تاثیر نام نمایندگان قرار گرفت جالب ایجاست نماینده های محترم هیچ عکس العملی نشان نمیدن عزیزم بنده خودم روزی رزمنده بودم به سهم خودم خیلی بیشترهم جنگیدم هیچ منتی هم نمیکنم برای کشور خودم جنگیدم اما همه چیز با جنگ و جدل حل نمی شه پیامبر (س)با اخلاق توانیست عرب ها جاهل دخترکش را به راه راست هدایت کند ما نباید همه کشورهارا دشمن بدونیم باید باید با سیاست برویم جلو سزاوارنیست از کشورهای مسلمان نشین قهر کنیم به کشورهای کمونیست پناه ببریم اگرخیانت باشد هیچ کشوری اندازه روسیه یا شوروی سابق به ایران خیانت نکرده بنده چون خودم در جنگ بودم اعتقاد دارم انهایکه در جنگ شهید یا مجروح یا اسیر نشدن انها جنگ نکردن فقط نظاره گر جنگ بودن یعنی تماشاچی بودن تا جنگ تمام شود صاحب منصب شوند بنده خودم جانباز شیمیایی اعصاب روان هستم دربیست سالگی در روی تخت بیمارستانهای آلمان با مرگ دست پنچه نرم میکردم الان هم با کمک کپسول اکسژین زنده ام سی و چهارسال با مرگ دست پنچه نرم میکنم یک نفر هم تا حالا حالم را نپرسیده روزی یک کپسول هوا مصرف دارم بدون اینکه دولت ریالی بابتش بدهد حتی گفتم یک ماشین به قیمت دلال میدهید به من بدهید تا کپسولم را پرکنم بیارم اما هیچی به هیچی ازسال ۱۳۸۵ حقوق بخور و نمیر برام میدهند معوقه های بیست سالم چه شد جرم من فقط اینکه بی دست و پا هستم آدم زرنگی نیستم تا حقم را بگیرم اما انهایکه نظاره گر جنگ بودند با دو متر پارچه برگردنشان انداختند وبا ریش ستاری همه کاره شدند عده ای امسال من هم تو کنج خونه افتادن یوم القیامه تمام حساب اینهارا داره اما حیف که قلم بدست میگیرید حقیقت را کتمان میکنید یوم القیامه با تو هم کاری داره با من هم کاری داره نه اعذو بالله نه اعوذبالله سر خدا نمی توانیم کلاه بزاریم مثقاله شرت الیره بشرط اینکه در ذهنمون خدایی نسازیم که بگیم هرچه من میگم درسته چون از خدای ذهنمون اطاعت میکنیم مثلا از شمر پرسیدن اگر زمان برگرده باز هم امام حسین(ع)را میکشی شمر گفت اگر حسین هزاربارهم زنده باشه باز میکشم چون از خدایی ذهنشون اطاعات میکرد با اعتقاد غلط شون امام را کشت
والله تا اونجایی که ما شنیدیم همشون میگن ما میریم بهشت ، شمام باید بحرفای ما گوش کنید شاید شمارم بردیم . ... خب حالا یه سری که به خودشون میگن ملکوتی !
به سریم که میگن ما چون اینجوری شدیم شهید محسوب میشیم میریم بهشت . یه سری هم جوری والضالین رو میکشن که فرشته ها نازل میشن میگن داداش بسته تو قطعا میری بهشت ! یه سری هم که انقدر عبادت کردن پشونیشون پینه بسته و ادعا دارن به حرمت همین پینه میریم بهشت !
مسئولین دوتابعیتی هم که خانم بچه هاشون اون ور آبن میرن بهشت !
فقط میمونه امثال ما که چند میلیون پول داریم فقط میتونیم پایین شهر جهنم یه سوئیت چهل متری بخریم !
صبحها تا غروب بریم تو آتیش جهنم تنبیه بشم شبام برگردیم یه استراحتی کنیم تا فرداش ....
آخرش نگفتی چند سالت بود که توو صف سیگار زر بودی ؟
احسن و هزاران سپاس..

ان اکرمکم عندالله اتقیکم
..
اشاره و نطرات شما بر اساس آیات نورانی قران خواندنی بوده. ومن اجازه میخواستم که در مقالاتم از نوشته های زیبای شما استفاده کنم.
البته در تلگرام شما هرگونه برداشت و نقل مطالبتان را حتی با حذف نام نویسنده کاملا مجاز دانسته و ممنونم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi