شناسه خبر : 77597
یکشنبه 23 شهريور 1399 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی هنرمندان انقلاب اسلامی برگزارشد

گردهمایی هنرمندان انقلاب اسلامی|ظرفیت‌های ویژه برای تولیدات رسانه‌ای با موضوع شهدای 15 خرداد ورامین

در آستانه هفته دفاع مقدس جمعی از هنرمندان جبهه فکری، فرهنگی انقلاب اسلامی در ورامین گردهم آمدند.

در آستانه هفته دفاع مقدس جمعی از هنرمندان جبهه فکری، فرهنگی انقلاب اسلامی در ورامین گردهم آمدند. مراسم افتتاحیه این گردهمایی که تحت عنوان «ورامین، دیار قیام» است روز چهارشنبه در مسجد جامع ورامین و  با حضور هنرمندان و مسئولین شهر برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین از قدمت دیرین شهر ورامین و نقش تأثیرگذار مردم ورامین در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و در جهت حفظ آن در بزنگاه‌های تاریخی کشور مانند دوران دفاع مقدس، فتنه 1378 و فتنه 1388 سخن گفت.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های خوبی برای ساخت تولیدات رسانه‌ای مانند فیلم سینمایی و مستند با موضوع شهدای 15 خرداد ورامین وجود دارد.

در ادامه این مراسم که به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین و مرکز فرهنگی مسجد جامع دیار پانزده خرداد برگزار شده بود، حسین کاغذلو فرماندار ورامین به بیان اهمیت شهر ورامین از جنبه‌های گوناگون مانند تاریخی و فرهنگی پرداخت و اضافه کرد: ورامین یکی از شهرستان‌های استراتژیک استان تهران است و مردم آن در همان مسیر مذهبی و انقلابی پیشینیان خود قرار دارند.

مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری نیز برای عرض خیر مقدم در میان هنرمندان حاضر شد و به روایت هرچه بهتر قیام مردم ورامین تأکید کرد.

رحیم مخدومی از نویسندگان نامدار اهل ورامین با قرائت متنی از یک عمر فعالیت صادقانه و خالصانه محمد کاشانی که از رزمندگان کوشا و پرتکاپوی دشت ورامین است، تقدیر و تشکر کرد.

شعرخوانی غلامرضا آقاسی و دکتر محمود اکرامی و همچنین اجرای سرود توسط گروه سرود «ساکنان آسمان» از دیگر بخش‌های افتتاحیه بود.

همچنین شب شعری با موضوع دفاع مقدس  و با شعرخوانی شاعرانی مانند رحیم زریان، محمدحسین مهدویان، محمدجواد الهی‌پور، راضیه جبه‌داری و عاطفه جوشقانیان در شب اول مراسم برگزار شد.

شایان ذکر است که در این ویژه برنامه که سه روز به طول انجامید در روز دوم به ورامین‌گردی پرداخته شد. در این برنامه مقنی‌باشی (مستند ساز) آمادگی خود را برای ساختن مستند -گزارش‌هایی درباره ورامین اعلام کرد. 

مهمان‌های ویژه دومین روز مراسم حاج سعید قاسمی، راضیه تجار، یوسف قوجق، اصغر فکور، محمدرضا امام‌قلی، مهدیه اکبری، رحیم مخدومی، کامران شرفشاهی، مصطفی خرامان و مهمان ویژه سومین روز دکتر سید بشیر حسینی بود که با سخنرانی‌هایشان شور و نشاط قابل توجهی در جمع هنرمندان ایجاد کردند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi