شناسه خبر : 77614
یکشنبه 23 شهريور 1399 , 15:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت اوحدی در پی درگذشت مادر شهیدان «گرگ‌پور»

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم مریم حیدری نژاد بوشهری» مادر گرامی شهیدان معزز «علی‌رضا، محمود و احمد گرگ پور» را تسلیت گفت.

متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر گرگ‌پور
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم مریم حیدری نژاد بوشهری» مادر گرامی شهیدان معزز «علی رضا، محمود و احمد گرگ‌پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi