شناسه خبر : 77617
یکشنبه 23 شهريور 1399 , 15:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران رفع شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران طی هفته جاری و تفاهم‌نامه‌های بنیاد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مسائل درمانی جامعه ایثارگری خبر داد.

حذف محدودیت تأییدیه پزشکی و دارویی جانبازان در ایام شیوع کرونا- اخبار فرهنگ  حماس - اخبار فرهنگی تسنیم - Tasnim

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران طی هفته جاری و تفاهم‌نامه‌های بنیاد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مسائل درمانی جامعه ایثارگری خبر داد.

سعید اوحدی با اشاره به کسری ۲۵ درصدی بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۹ و حدود ۸ هزار میلیارد تومان مطالبات تحمیل شده به آن از سنوات گذشته، اظهار داشت: بدهی‌ها، کسری بودجه، نقص قوانین و مقررات و… از جمله مشکلاتی است که وقت و انرژی زیادی از ما گرفت؛ اما خوشبختانه با تلاش و پیگیری، امروز مطالبات و بدهی‌ها به حداقل رسیده است.
اوحدی از تشکیل پنج کارگروه مسکن، اشتغال، درمان، فرهنگی و لوایح و قوانین در بنیادشهید و امور ایثارگران، برای پیگیری و حل مسائل جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: در حوزه مسکن و اشتغال نگاه ما بر این است که این مشکلات باید در خود استان‌ها حل شود؛ از این رو تصمیم گرفتیم که هفته‌ای یک سفر استانی داشته باشیم و تا به امروز هم ۱۱ سفر استانی در ۱۰۰ روز گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه از این ۱۱ سفر، در هفت استان مشکل مسکن جامعه ایثارگری برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی حل شد و تا به ‌امروز و با احتساب استان فارس که به زودی به آن سفر خواهیم کرد؛ ۴۰ هزار مورد زمین برای تأمین مسکن ایثارگران فراهم شده است که این رقم با ۱۸ سال گذشته برابری می‌کند؛ یعنی در طول ۱۸ سال گذشته ۳۸ هزار مورد زمین برای تأمین مسکن این عزیزان فراهم شده که این موفقیت در طول سه ماه قطعاً عنایت شهدا بوده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام خبر حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران طی هفته جاری و با اشاره به تفاهم‌نامه‌های بنیاد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مسائل درمانی جامعه ایثارگری، گفت: موضوع اشتغال ایثارگران نیز از جمله مسائل بسیار راهبردی برای بنیاد است که در کمیسیون قوانین و لوایح مورد بررسی قرار می‌گیرد. موضوع اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان ۷۰ درصد از جمله این مسائل است که آن را پیگیری می‌کنیم.

منبع: ایثار
اینستاگرام
انشاءالله جناب اوحدی مشکل همه ی جانبازان راحل کنند مثل ماده 38وسهام بانگ دی نشود.عده ای معوقه وماده 38وسهام داروعده ای نه ماده 38نه معوقه ای نه حتی سهام بانگ دی!
سلام منظورتان از حل شدن مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران چیست.آیابیمه دی همه هزینه هاراپرداخت خواهدکرد.اگرمنظورتان این است چه ربطی به وزارت تعاون ورفاه دارد قراردادبیمه تکمیلی بابیمه دی میباشد خواهشن باکلمات بازی نکنید بازی بسه.همش دروغ تاکی دروغ.خجالت بکشید بنده جانبازاعصاب وروان مستاجر بیماردیابتی اکبری وبدون درآمد ودارای۲فرزندبیماراعصاب وروان یکی صعب العلاج اوتیسم و دیگری بیش فعال با بیش از۱۵میلیون تومان هزینه در ماه هستم .طبق قراردادبابیمه دی فقط۱۵تا۲۰درصداین هزینه ها قابل دریافت است.این چه بیمه تکمیلی است شرمتان بادازهیچ چیز هم تباهی ندارم کد ملی من۱۸۱۷۰۶۳۴۲۱میباشد والسلام
تمدید با بیمه دی حل مشکل جانبازان نیست بلکه ادامه همان روند قبلی است .
چرا باید بنیاد به شرکت بیمه دی که هیچ کدام از تعهدات ابتدای قرارداد را اجرا نکرده این همه پول بصورت کامل پرداخت کند؟!
نه دارو و نه تعداد مراکز درمانی با ابتدای قرار داد همخوانی نداشته
خیلی از شهرها داروخانه و مرکز طرف قرارداد نداره
بسیاری از داروها باید آزاد خریداری بشه
چرا با شرکت بیمه جامع تری قرار داد بسته نمیشه ؟
ایا بیمه دی قرار است بهتر شود ؟
ایا قرار است خدمات دندان و عینک اضافه کند؟
چرا به خواسته های جانبازان گوش داده نمیشه؟

لطفا این سئوالات را از واحد درمان بپرسید
سلام آقای مهندس احدی ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران تورا خدا کمیسیون پزشکی استانها که چند سال بنیاد پرونده تکمیل یه فکری بکنید یکی هم هر کاری انجام دادی خدا حیرت بده فقط بلای ۲۵درصد الان چند سال معیشتی از ساتا میگیریم جانباز ساتا و جانباز بنیاد یکی بشه زیر ۲۵ بنیاد حد اقل میگیره ساتا تازه شده ۹۶۰ تومن تورا خدا یه فکری به معیشتی ساتا بکنید اجر تون با سیدالشهدا علیه السلام
در منطقه غرب تهران بیمارستان تحت قرارداد بیمه دی وجود ندارد یا کم است. داروخانه هم که فقط دوتاست که تا دفترچه بنیاد را می بینند میگویند دارو نداریم. باید به مرکز شهر و بیمارستان ساسان برویم. که اونجا هم حتی ویتامین سی نداشتند.لطفت تعدا مراکز تحت پوشش را افزایش دهند. مانند بیمه بانک ها که ماشاالله با تمام بیمارستان های خصوصی و دولتی و نظامی قرارداد دارند. داروخانه های بسیاری هم تحت قراردادشون هستند.اینکه دولت برای کارمندان خودش بودجه دارد ولی برای ایثارگران بودجه ندارد قابل قبول نیست. اگر ایثارگران نبودند این آقایان دولتی هم نبودند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi