شناسه خبر : 77623
دوشنبه 24 شهريور 1399 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وفاداری مردم بحرین به آرمان فلسطین

وفاداری مردم بحرین به آرمان فلسطین+فیلم

افکار عمومی مردم بحرین با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و مخالفت خود را با تظاهرات و فعالیت در رسانه‌های اجتماعی اعلام می‌کنند.

افکار عمومی مردم بحرین با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند. «عبد الغنی الخنجر» سخنگوی جنبش حق بحرین می‌گوید: در حدود 10 سال است که رژیم نامشروع آل خلیفه ارتباطات و تماس‌های مخفیانه خود با رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است و به همین دلیل برای ملت بحرین روشن بود که رژیم حاکم به سوی عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی پیش می‌رود.

مردم بحرین با برپایی تظاهرات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط حکام این کشور را به‌شدت محکوم می‌کنند. در این تظاهرات که در سایه تدابیر شدید امنیتی برگزار شد مردم معترض بحرین تأکید کردند که کنار ملت فلسطین برای بازپس‌گیری حقشان تا پایان ایستاده‌اند. همچنین در واکنش به توافق عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی،  هشتک "بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی روابط" روز گذشته 22 شهریور ماه 1399 ترند اول توییتر در بحرین شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi