شناسه خبر : 77630
دوشنبه 24 شهريور 1399 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمریکا: ایران با اقدامات سایبری در انتخابات ما دخالت می‌کند

شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید ایران با اقدامات سایبری در انتخابات ریاست جمهوری آن کشور دخالت  می‌کند.
این شورا ادعا کرد ایران برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات ایالات متحده، به انتشار اطلاعات گمراه‌کننده در اینترنت ادامه می‌دهد.
این شورا می‌افزاید: «ایران به منظور اثرگذاری بر انتخابات و ترویج مضامین تفرقه‌انگیز در رسانه‌های اجتماعی و سنتی،‌ به انتشار اطلاعات گمراه‌کننده در اینترنت ادامه می‌دهد، و از عملیات سایبری برای هدف قرار دادن چهره‌های سیاسی و کارزارهای انتخاباتی سیاسی ایالات متحده استفاده می‌کند.»
اوایل شهریورماه نیز،‌ ژنرال پال میکی ناکاسونی، رئیس آژانس امنیت ملی و ریاست فرماندهی سایبری آمریکا، ادعا کرده بود ایران به کارزارهای تاثیرگذاری آنلاین،‌ فعالیت‌های جاسوسی و‌ حملات علیه نهادهای دولتی و بخش‌‌های صنعتی می‌پردازد.
ویلیام اوانینا،‌ رئیس مرکز ضد اطلاعات و امنیت ملی آمریکا،‌ هم قبلا از فعالیت‌های ادامه‌دار چین، روسیه و ایران به منظور تاثیرگذاری بر روند انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 خبر داده بود.
وزیر دادگستری آمریکا و مشاور امنیت ملی ترامپ نیز چند نوبت، ادعاهای مشابهی را تکرار کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi