شناسه خبر : 77636
دوشنبه 24 شهريور 1399 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین وداع شهید سید هادی نصرالله با خانواده اش

آخرین وداع شهید سید هادی نصرالله با خانواده چگونه بود؟+فیلم

خواهر و برادر شهید سید هادی نصرالله از آخرین وداع او قبل از شهادت با مادر و پدر روایت می‌کنند.

سپتامبر سال 1997 گروهی از نیرو‌های حزب الله لبنان در حمله‌ای به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در ارتفاعات «اقلیم‌التفاح» جنوب لبنان توانستند ضرباتی به نیرو‌های دشمن وارد کنند. هنگام عقب‌نشینی از موقعیت تحت اشغال دشمن، چهار نفر از رزمندگان مقاومت اسلامی زیر آتش شدید نیرو‌های صهیونیست که در نزدیکی جبل الرفیع حضور داشتند، قرار گرفتند که به جز یک نفر، همگی به شهادت رسیدند و پیکر هر سه آنان به دست نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس افتاد.

نظامیان صهیونیست هر سه پیکر را با خود به سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند و بدونِ داشتن اطلاع از هویت آنان، تصاویر هر سه پیکر را در تلویزیون رژیم صهیونیستی نمایش دادند. مدت کوتاهی از پخش این تصاویر نمی‌گذشت که مشخص شد یکی از این سه رزمنده شهید، «سید محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان است. فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان 12 سپتامبر 1997 در مناطق اشغالی جنوب لبنان به شهادت رسید.

سیده زینب و سید جواد نصرالله از آخرین وداع شهید سید هادی نصرالله، روایت می‌کنند و می‌گویند: وداع شهید سید هادی با مادرمان شاید کمی متفادت بود. او معمولا وقتی می‌خواست به مأموریت برود، اگر پدر یا مادر خواب بودند، بیدارشان نمی‌کرد تا اذیت نشوند. برایشان نامه می‌گذاشت که من به مأموریت رفتم. اما دفعه آخر آمد بیدارشان کرد، روبوسی کردند، اجازه گرفت و رفت و گفت این یک مأموریت حساس است. حس کرده بود که آخرین خداحافظی اش است. حدود 10 دقیقه دم در ایستاده بود و مادر را نگاه می‌کرد. گویی می‌خواست خوب او را ببیند و خداحافظی کند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi