شناسه خبر : 77716
یکشنبه 30 شهريور 1399 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه های هفته دفاع مقدس بنیادشهید:

تجلیل جانبازان ۷۰درصد از کادر درمان در هفته دفاع مقدس

برگزاری تور‌های گردشگری ویژه همسران شهدا، اجرای طرح نمادین سپاس و تجلیل جانبازان ۷۰درصد دفاع مقدس از کادر درمان، برگزاری کنگره ملی "شکوه ایثار"، رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب نشر شاهد و تجلیل از نویسندگان و فعالان مجازی حوزه ایثارگری، تجلیل از ۴۰کارمند رزمنده بنیاد شهید و تجلیل از نخبگان برتر شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فاش نیوز - ویژه برنامه چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار یعقوب سلیمانی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، ویژه برنامه بزرگداشت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح  روزشنبه درسالن شهید رسول زاده تشریح شد.

سردار یعقوب سلیمانی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، آن را سیمای زمینی آیات الهی و ذخیره بی ‌نظیر و گنج تمام‌ نشدنی دانست و گفت: به همین مناسبت برنامه زیاد و متنوعی  درسراسر کشور از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص برنامه ریزی شده  است که با 40 برنامه محوری و با حداقل 4000 اجرا در سراسر کشور  این هفته را گرامی می داریم.

وی سپس با تشریح جزییات برنامه های این حماسه ملی گفت:  آیین "شب‌های پرستاره" در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) ی تهران و 40 گلزار شهدای سراسر کشور با عنوان "با این ستارگان" همزمان برگزار خواهدشد.

وی همچنین از  نواختن زنگ "ایثار" در اولین روزمهرماه با رویکرد یاد 36هزارشهید دانش آموز درسراسر کشور خبر داد.

یعقوب سلیمانی همچنین ازبرگزاری کنگره ملی "لاله‌های سفید" در بزرگداشت یاد شهدای منا به صورت مجازی و متمرکز در سراسر کشور خبر داد.

ایشان در ادامه افزود: قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین "مهمانی لاله‌ها" و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدا، برگزاری تور‌های گردشگری ویژه همسران شهدا، اجرای طرح نمادین سپاس و تجلیل جانبازان 70درصد دفاع مقدس از کادر درمان، برگزاری کنگره ملی "شکوه ایثار"، رونمایی از 40 عنوان کتاب نشر شاهد و تجلیل از نویسندگان و فعالان مجازی حوزه ایثارگری، تجلیل از 40کارمند رزمنده بنیاد شهید و تجلیل از نخبگان برتر شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی هنری بنیادشهید همچنین گفت: اجرای زنده سرود و نغمه‌ ها، دیوارنگاری مربوط به شهدا، تولید 40 فیلم کوتاه با موضوع ایثار اجتماعی، تولید 40 مستند و پخش در صدا و سیما، تقدیر از40پیام آور ایثار، برپایی نمایشگاه عکس در مدارس و مصلاهای نمازجمعه (در صورت برپایی نماز جمعه) و تهیه و توزیع هزار بسته اقلام بهداشتی برای ایثارگران از دیگر برنامه های  پاسداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس خواهدبود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi