شناسه خبر : 77739
دوشنبه 31 شهريور 1399 , 08:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد شهرستان مهران آسمانی شد

جانباز آیین پرست در جریان بمباران هوایی شهر مهران به دست رژیم جنایتکار بعث عراق در تاریخ ۱۶ شهریورماه سال ۵۹ از ناحیه پا دچار مجروحیت گردید و پای راست وی قطع و به افتخار جانباری نائل آمد

فاش نیوز - جانباز۷۰ درصد شهرستان مهران «محمدعلی آئین پرست فرد» از جانبازان پیسکسوت استان ایلام دعوت حق را لبیک و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز ۷۰ درصد «محمدعلی آئین پرست فرد» به یاران شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش جانباز «محمدعلی آئین پرست فرد» از جانبازان گرانقدر مربوط به حادثه یکی از بمباران های هوایی شهر مهران، بعد از سال‌ها مجاهدت و ایثار و رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.
پیکر پاک و مطهر این شهیدِ سعید صبح امروز دوشنبه تشییع و در صحن امامزاده سید حسن (ع) به خاک سپرده خواهد شد.
این جانباز گرانقدر در جریان بمباران هوایی شهر مهران به دست رژیم جنایتکار بعث عراق در تاریخ ۱۶ شهریورماه سال ۵۹ از ناحیه پا دچار مجروحیت گردید و پای راست وی قطع و به افتخار جانباری نائل آمد که سرانجام نیز روز گذشته به تاریخ ۳۰ شهریورماه سال جاری پس از سی سال صبر و بردباری و تحمل سختی های جانبازی به خیل شهدا پیوست.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi