شناسه خبر : 77764
دوشنبه 31 شهريور 1399 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروه‌های فلسطین:جهان با سازشکاران خائن مقابله کند

گروه‌های مقاومت فلسطین: امت اسلام و آزادگان جهان با سازشکاران خائن مقابله کنند

گروه‌های مقاومت فلسطین از امت اسلام به ویژه ملت‌های عرب و نیز آزادگان جهان خواستند با حاکمان سازشکار خائن مقابله کنند.

به نقل از شبکه المیادین، گروههای مقاومت فلسطین امروز یکشنبه تاکید کردند طرح و برنامه مقاومت در سرزمین فلسطین طرحی فراگیر و تا زمان بازپس گیری تمام حقوق مشروع ادامه خواهد یافت.

این گروهها خاطر نشان کردند رویکرد فردی برخی نظامهای عربی به سمت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی بیانگر عمق واقعی امت اسلام نیست.

گروههای مقاومت فلسطین تاکید کردند ملتهای امت و آزادگان جهان را به تحرک مردمی گسترده برای بیرون راندن این گروه اندک خائن که روابط خود را با دشمن عادی می کنند، دعوت می کنیم.

از سوی دیگر به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروههای مقاومت فلسطین امروز یکشنبه در غزه از ساماندهی برنامه های ملی برای مخالفت با عادی سازی روابط با مشارکت تمام آزادگان امت اسلام و یاوران فلسطین خبر دادند. این فعالیتها از سه شنبه 22 سپتامبر(اول شهریور) برگزار می شود و قرار است هر سه شنبه راس ساعت 11 به وقت فلسطین برگزار شود.

گروههای مقاومت فلسطین با تشریح برنامه های مقابله با عادی سازی روابط از جمله کارگاه عملی سیاسی با عنوان«عادی سازی روابط خیانت است» و برگزاری کنفرانس علما در این زمینه تاکید کردند : ملت ما همچنان در سرزمین خود باقی خواهد ماند و از حق خود تا بیرون راندن اشغالگران دفاع خواهد کرد.

در بیانیه این گروهها آمده است مسیر جهاد و مقاومت در برابر اشغالگران متجاوز تا آزادی سرزمین ادامه خواهد یافت و قدرتهای شرور جهان و رژیمهایی که روابط خود را با دشمن عادی می کنند، هرگز نمی توانند مسیر ملت و بازپس گیری حقوقشان را متوقف کنند.

گروههای مقاومت فلسطین بار دیگر بر مخالفت با تمام اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند و افزودند عادی سازی روابط به دشمن برای ارتکاب جنایات و تجاوزگری و غارت و چپاول ثروتهای امت بهانه می دهد.

گروههای مقاومت همچنین از تمام ملتهای بیدار و مخالف تمام طرحهای عادی سازی روابط به ویژه مل بحرین که به صراحت موضع خود در مخالفت با تمام توطئه ها و نیز حمایت کامل خود از مسئله فلسطین را ابراز کرد، تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش، گروههای مقاومت تصریح کردند جانفشانی و فداکاری عظیم ملت ما و خون های پاکی که در راه آزادی و رهایی بخشی و بازپس گیری کرامت سلب شده امت ریخته شده است، اثبات عملی این نکته است که راه درست و فراگیر امت آزاد، فلسطین و قدس مسئله مرکزی و محوری آن است که مستلزم تشریک مساعی و یکپارچه شدن تلاشها برای یاری و پشتیبانی از آن در تمام زمینه هاست.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi