شناسه خبر : 77768
دوشنبه 31 شهريور 1399 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه خاطره‌گویی و عکس ویژه جانبازان نخاعی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، "گروه دعوت" برنامه های متنوعی را برای جانبازانی که در شرایط کرونایی کشور در منازل حضور دارند، تدارک دیده است.

فاش نیوز - به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، "گروه دعوت" که در شبکه اجتماعی واتساپ برای جانبازان نخاعی کشور در امورات آموزشی، تربیتی، دینی، علمی و ... فعالیت می کند، برنامه های متنوعی را برای جانبازانی که در شرایط کرونایی کشور در منازل حضور دارند، تدارک دیده است.

بر اساس اطلاعیه هایی که در سطح شبکه های اجتماعی منتشر شده است، هر شب جانبازان با ذکر خاطراتی از جبهه و جهاد، کام دوست‌داران و دیگر جانبازان را شیرین خواهند کرد.

در این برنامه ها جانبازان با ارسال فایل صوتی، خاطرات و خطراتی که در دوران دفاع مقدس داشته اند را برای استماع دیگران در (گروه دعوت) بارگذاری می کنند.

از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط مدیران گروه، برگزاری مسابقه ارسال بهترین عکس جانبازان نخاعی از دوران جهاد و دفاع مقدس می باشد. جانبازان می توانند تا ششم مهر ماه عکس های خود را برای مدیر این کمیته ارسال تا براساس نظرات اکثریت اعضای گروه دعوت، نتیجه نهایی مشخص و جوایزی به برندگان اهداء خواهد شد.

جانبازان علاقمند به حضور در این گروه و برنامه های آن و جهت کسب اطلاعات بیشتر با جانبازنخاعی مهدی اسدزاده به شماره 09125849205 تماس حاصل نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi