شناسه خبر : 77773
چهارشنبه 09 مهر 1399 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام جزئیات طرح های ایثارگری در فراکسیون ایثارگران مجلس

همزمان با هفته دفاع مقدس جزئیات طرح های ایثارگری در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

فاش نیوز - همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس، جزئیات طرح‌های ایثارگری در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پالمانی فاش نیوز، سیدکاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران در گفت‌وگوی اختصاصی به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، با تبریک آن به قاطبه‌ی جامعه‌ی بزرگ ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های محترم شاهد و رزمندگان، از بررسی جزئیات طرح‌های ایثارگری در فراکسیون ایثارگران خبر داد.

نماینده ایثارگر مردم اردبیل در بهارستان

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم تصریح کرد: ما هر چه داریم از شهدا ، امام شهدا و از راهبری های مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین جهان داریم؛ چرا که جامعه‌ی ایثارگری کم‌توقع هستند و در بسیاری از مواقع توقع را ما در آنها ندیدیم؛ حتی یک عده از آنها درب ورودی بنیاد شهید را نمی‌شناسند که از این جمله برخی از آنها پدر و مادر سه یا چهار شهید هستند.

نماینده ایثارگر مجلس که خود جانباز شیمیایی است و همیشه کپسول اکسیژن به‌همراه دارد تصریح کرد: جانبازان عزیز ما که مصدوم جنگ هستند از ابتدای جنگ تاکنون و به مدت طولانی با سختی و مشکلات فراوان زندگی می‌کنند. متاسفانه در زمینه‌ی مسائل رفاهی هم فرزندان آنها در موضوعاتی مانند «ماموریت تحصیلی» با مشکل برخورد کرده‌اند. همچنین موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران هنوز حل و فصل نشده است؛ اما خوشبختانه اخیرا در فراکسیون در جلسه‌ای که با آقای اوحدی، رییس بنیاد شهید داشتیم تصمیمات خوبی گرفته شده است.

رزمندگان معسر

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم در خصوص آخرین وضعیت رزمندگان معسر یادآور شد: رزمندگان معسر همیشه مدنظر ما هستند و مشکلاتی که در ارتباط با معوقات داشتند الحمدالله حل شده است. همچنین در رابطه با مشکلات ایثارگران صنعت نفت، با وزیر نفت جلسه برگزار و به نتایج خوبی رسیدیم و آقای زنگنه قول برطررف کردن مشکلات را به هیئت رییسه فراکسیون داده است.

تبدیل وضعیت

موسوی با تاکید بر رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و جانباز در زمینه‌ی تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر در خصوص رفع مشکلات خانواده‌های محترم شاهد و جانبازان و ایثارگران، بویژه در مورد استخدام و تبدیل وضعیت نیروها در سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها بحث‌هایی صورت گرفت و مقرر شد از توان قانون‌گذاری و نظارت مجلس در جهت رفع موانع، بیش از گذشته استفاده شود.

اما به عنوان یک طلبه ضعیف می‌خواهم این را بگویم که وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها این را از من طلبه بشنوند که در هر سازمان، وزارتخانه و نهادی که فرزند شهید، حانباز و یا ایثارگری در آنجا مشغول به‌کار است، عصمت و امانتداری خوبی برای صیانت از بیت‌المال و اموال عمومی مردم وجود دارد و ارزش‌ها به‌خوبی مراعات شده است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: جامعه‌ی بزرگ ایثارگری در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی  بهترین فرزندان و جوانان خود را برای اسلام و میهن اسلامی داده است و در حفظ انقلاب، نظام و ولایت‌مداری در کشور سهم بزرگی دارد. امیدوارم مردم هم در جهت حفظ شان این خانواده‌ها که امام راحل فرمود «خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند» پاسدار ارزش‌ها باشند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم با بیان اینکه فداکاری‌های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی انصافا یکی پس از دیگری تحسین برانگیز و ستودنی است تاکید کرد: دنیا بداند که اگر مردم شریف ایران و به‌ویژه خانواده‌های شاهد، جانباز و ایثارگر را تحریم کنند، کشور ما این تحریم‌ها را همانند گذشته شکست خواهد داد و اگر استکبار جهانی به سرکردگی  امریکا به فکر حمله به کشور ما باشند تاسوعا و عاشورا را تکرار خواهیم کرد. کشور ما امن و ولایت‌مدار است و ما هم در خانه‌ی ملت به‌عنوان نمایندگان انقلابی و ولایی و  سرباز ولایت، همیشه در خدمت مردم هستیم.

طرح‌های ایثارگری فراکسیون

وی با اشاره به مشکلات ناشی از عدم تامین اعتبارات مورد نیاز بیمه‌ی تکمیلی ایثارگران در سال گذشته و مطالبه‌ی جامعه‌ی ایثارگری از مجلس یازدهم تاکید کرد: در رابطه با مطالبات ایثارگران از مجلس انقلابی باید بگویم امیدوارم مشکلاتی که در زمینه‌ی بیمه‌ی تکمیلی در سال‌های گذشته بوجود آمده بود، در آینده‌ی نزدیک مرتفع و حل و فصل شود؛ به همین جهت جلسات آینده‌ی ما هم به این موضوع اختصاص داده شده است و ان‌شالله موضوع بیمه تکمیلی این عزیزان به‌زودی حل و قصل خواهد شد.

ماموریت تجصیلی

موسوی در خصوص حل مشکل ماموریت تحصیلی فرزندان ایثارگران خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در زمینه‌ی ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و زیر 25 درصد به‌جد دنبال و ان‌شالله به‌زودی برطرف و برای رفع آنها ان‌شاالله تصمیمات خوبی گرقته خواهد شد.

|مهرنوش یاسری

اینستاگرام
با سلام
احتمالا فقط طرح هايي تصويب كنند كه براي خود نمايندگان منفعتي داشته باشد وگرنه رزمندگان اميدي به شما ندارند چون تمام گفته هايتان فقط شعار است.از فاش نيوز هم تقاضا دارم نظرهاي دريافت شده را به اطلاع نمايندگاني كه اين خبرهاي دروغ از آنان منتشر ميشود برسانند.
سلام بر نماینده محترم ایثار گر اردبیل فعلا ما بسیجیها مصاحبه های شما وتشکیل فراکسیونهای متعدد وموازی ایثارگران را در مجلس انقلابی می بینیم عملا چیزی نمی بینیم هفته دفاع مقدس هم تمام شد
سلام ، موضوع مسکن ایثارگران که مستاجر هستند و تا اکنون از هیچگونه تسهیلات مسکن استفاده نکردند بر پیشانی بنیاد حک شده است. آقای اوحدی قول داد زمین برای ایثارگران تخصیص بدهند اما انگار همچنان وعده های بدون عمل بین مسئولان کشور رایج است و تغییر نمایندگان انقلابی و حضور اقای اوحدی نیز هیچگونه تغییری در رویه رو به رشد نارضایتی ایثارگران ایجاد نکرده و بعید میدانیم کاری اساسی در خصوص مسکن ایثارگران بجز همین وعده های همیشگی انجام شود. در حال حاضر وام مسکن ایثارگران یکصد و شصت میلیون شده که ده درصد از قیمت یک آپارتمان حاشیه شهر نخواهد شد و جانبازان مستاجر که تا اکنون از هیچگونه تسهیلاتی استفاده نکردند در اولویت قرار دارند لیکن اولویتی در فضای بیکران غیر ممکن ها دردی بر دردهای جانبازان خانه به دوش اضافه کرده است.
یه جعبه شیرینی و پونصد تا دومیلیون تومن پول شیرینیه !!!
اما یک میلیارد تومن رشوه است !!!
یکی واسه مسئول دفتر شهید رجایی یه دونه گلابی آورده بود ..... شهید رجایی متوجه میشه میگه این رشوه حساب میشه دیگه اینکارو نکن . یه دونه گلابی کجا و دومیلیون تومن کجا !!!!!
عیبی نداره فاش سانسورش کن .
با سلام ،تا به حال که همه حرفا در مورد ایثارگران و جانبازان زیر بیست و پنج ادعا و شعار بوده.فقط در سن بالای پنجاه سال غبطه و نگرانی همه چیز دارن،مسکن ، درامد، بدنی رنجور و خسته....!!!
سلام فاش نیوز لطفاطرح اصلاح قانون خدمات رسانی به ایثارگران که امروز در مجلس اعلام وصول شدراتوضیح بدیدباتشکر فراوان
ماموریت آموزشی
چه با نمک گفتی حاجی
اینا همش شعاره
کج بشین ولی راست بگو مشتی
اصن نشین ولی هیچی نگو اینجوری فرض میگیریم نه خانی اومده و نه خانی رفته
وعده دیگه بسه
نکنید از این کارا با ما
چیزی نگفتن بهتر است
ماشاالله برشما چقدربه فکر ماها هستید.جانباز معسری که با یک میلیون هفتصدونودوهفت هزارتومان چطورزندگی کنه.شماکه حقوق چندده میلیونی میگیری خیچ ازحال ما بندگان خداخبرداری؟صندلی نرم وگرم مجلس برشمامبارکباد
سلام و عرض ادب
به روح امام و شهدا.ماها جانبازان زیر ۲۵درصد تحت پوشش ساتا داریم.نابود می‌شویم.چگونه با هزاران مشکل با ماهانه یک میلیون تومان آنهم تازه شده یکمیلیون.زندگی کنیم.حداقل ای مسوولانی که اگر خدا و آخرت را باور دارید.دیگر این ظلم بس هست بدادمان برسید.
مدیران زحمتکش فاشنیوز
ترا بخدای واحد.این پیام را بگوش مسوولان زیربط برسانید.
باتشکر وافر
عمل مهم نه اخبار تبدیل وضعیت ایثارگران ماده ۲۱ تبصره ان
باسلام یکی ازبهترین روش های خدمت رسانی به جامعه ایثارگران فهرست کردن خواسته ها ومشکلات موجودتوسط گروه ها وانجمن های ایثارگری میباشدکه بشودبه ترتیب اولویت درجهت تحقق مطالبات پیگیری لازم راانجام داددرواقع باتهیه این لیست جامع نمایتدگان محترم بهتروباسهولت جامع ترمیتواننددرجهت استیفای حقوق ومطالبات ایثارگران اقدام نمایند برای مثال نمایندگان محترم کمک معیشت رزمندگان معسررابامبلغ حداقل حقوق کارکنان دولت مصوب کردندلیکن تاکنون بصورت کامل این مصوبه تحقق پیدانکرده بنابراین مجلس محترم میتواندمطالبات معوق کمک معیشت رزمندگان معسرراازدولت محترم استیفانماید
سلام لطفاً الان که آقای مجتهد مشاور آقای اوحدی شدند پیشنهاد بدهید برای رزمندگان با هر مدت زمان حضور در جبهه امتیازی بدهند الان برادرم با حدود ۴چهار ماه سابقه حضور در جبهه بیماری خاص دارند پیوند کلیه و دو بار عمل قلب انجام دادن بیکار هستند نه بیمه ای و نه کاری ضمن اینکه مستاجر هم هست حداقل برای افراد با سابقه کمتر به شرط بیماریهای خاص رسیدگی کنند برای این افراد با انجام استعلام وپس از مطمئن شدن حقیقت کاری خداپسندانه انجام دهند اینان رزمندگان دیروز بودند و شهروندان این مرز و بوم. فاش نیوز لطفاً انعکاس بدهید و جوابتون را توی تلگرام پیگیری میکنم باتشکر فراوان
باسلام درست هست قعطنامه آخرمرداد۶۷بوده امامگرنیروهارومرزبودن خیلی هاپیش ازقعطنامه ۴الی ۵ماه جبهه دارن وچندین ماه بعدقطعنامه ولی هیچ امتیازی نمیگرن چراجبهه راتااخر۶۷حساب نمیکنن
باسلام و احترام چنانچه منطقی بیاندیشیم باید قبول داشته باشیم که از زمان بهره مندی امتیازات رزمنده ایثارگران تقریبا دیر زمانی است که فاصله گرفته ایم و انقدر طول و تفسیرش دادندکه تقریبا اکثر کهنه سربازهای جبهه و جنگ همه پیر و بازنشسته یادرشرف بازنشستگی اند و این عدم بهره مندی از امتیازات خودش معادل زیان و خسارت است وبا این حال عده ای بهره مند شده اند و شاید بجای خودشان صحیح می گویندکه قانونش درحال اجرا است چرا که مواهب مزایا شامل حالشان شده وبرای من هم که درهمین سرزمین زندگی میکنم شامل حالم
نشده ودر شعبه بدوی دیوان رای به ورود و بحق برایم دادند ولی دیری نگذشت به فاصله یک ماه با اعتراض کارفرما کارم درشعبه ۲۵ تجدید نظر همان دیوان عدالت بدلیل عدم تامین اعتبار خاتمه و رای بدوی را نقض و حق بنده را ساقط و با اینکه هنوز هم شاغل هستم باید منتظر زمان فرود امدن تیغ گیوتین وشاهد ذبح شدن حقم باشم ۲ فرزندفوق لیسانس بیکار ومعیل درخانه دارم وبا قربانی شدن حق وعدل باید به انتظار بازنشستگی و مرگ تدریجی ام ارام بگیرم وارام بمیرم متشکر میشوم یاری ام فرمایید به دادم برسید مطهری
از ایثارگران وزارت دفاع هستم،واقعا دارد در حق ما ظلم می کنند،اگر ایثارگر نبودم وضعم خیلی بهتر بود،هیج نظارتی هم در این خصوص نمی شود،نمی دانیم به کجا باید مراجعه کنیم
سلام چرا رزمندگان کمتر از شش ماه هیچ امتیازی قائل نیستند ولی مثلا فرزند رزمنده شش ماه شامل امتیاز میشود بنده خودم و پدرم همزمان در جبهه حضور داشته ایم ولی چون کمتر از شش ماه هر کدام هست هیچ امتیاز قائل نیستند؟؟ لطف کنید برای ایثارگری امتیاز بندی لحاظ شود مثلا بر اساس حضور در جبهه خود شخص امتیاز و بر اساس فرزند رزمنده بودن یک امتیاز مجزا و مجموع اینها امتیاز ایثارگری باشد و بدور از عدالت هست رزمنده 5 ماه حضور فاقد امتیاز ولی فرزند.....دارای امتیاز باشد
سلام!
ایثارگران ! سند عینی شرف وعزت ملت ایران‌اند. توجه صرف به زخم ایثارگران عین خروج ازمسیرعدالت است.پس آن‌هایی که سالهادرجبهه جنگیدند و زخم تیر وترکش بر جانشان ننشست چه؟ آیا زمان آن نرسیده است که مسیولین واقع‌بین، مدت حضوردرجبهه و مجروحیت و آسیب‌های روحی وروانی که در این مدت حادث‌شده است را تجمیع و به یک جمع‌بندی منصفانه برسندتااندکی به معیار عدالت در حق این مدافعان مرزعزت و شرف توجهی شده باشد.این‌یک امر بدیهی است که چه کسانی در جبهه ها و تا چه مدتی حضورداشته اند ودرکدام جبهه جنگیده‌اند! چرا حق این رزمندگان نادیده گرفته می‌شود.این‌همه صغرا واکبری چیدنها برای چیست؟ از رهبر عزیزمان به‌عنوان فرمانده کل قوا استدعا داریم نگذارند حق فرزندانشان درگیرودار قوانین کهنه وپوسیده پایمال و مایه افسردگی آنها شود.این قهرمانان لازم بود بدورازدغدغه ی آب‌ونان ازتجربه وتوان ذهنی خود برای آینده ی بهتر استفاده‌های بهتری می‌کردند.واین امر محدودبه افراد خاص ومعدود نمی شد. ای کاش شرایطی درست می شد تا هرکدام به عنوان معلمان ایثار وشهامت برای نسل جدید به دیده سرمشق نگریسته می شدند. وبه‌عنوان عناصر کاری، حی وحاضردرمتن جامعه بیش‌ازپیش نقش‌آفرینی مینمودند.عناوینی چون جانبازمعسر و درصدی از زخم گلوله و داغ ترکش سوزاننده تر است.ودیگر رزمنده ای نمی رفت تا عضوخودرا ناقص کند تاشاید مسیولی حق اورا بجا آورد. مگر این کشور اتیوپی قحطی‌زده یا...است که این‌گونه مسئولان در حل‌وفصل حداقل زندگی انسانی آن‌ها با گذشت بیش از سه ده ازجنگ درمانده‌اند.مگر این کشور بدون ایثارآنها می توانست سرپا بماند.گاهی نگفتنی ها سوزناکترازگفتنی هاست.یک نیم‌نگاهی به وضع این جامعه‌ی گریزازمرکزراتجسم کنیم ؛که در طول تاریخ خود نه این‌گونه افتخاری داشته و نه این‌گونه دچارشکاف بحرانی بوده است.افتخارش را همین بچه‌های جبهه و جنگ رقم‌زده اندکه هرنگاه کجی به این ملت را به هراس می اندازد.وامادولتمردان سیاست پیشه‌ی را بنگریم که انگار این کشورمدیون آنهاوبچه های خارج نشین آن‌ها بوده است.این تنبیه سختی است که تحت هر عنوانی کمرمردان غیور این مرزوبوم را خم می‌کند.امیداست فراکسیون ایثارگران با شجاعت تمام ضمن حفظ حریم قدسی ایثاروشهادت با برچیدن بساط این بنای کهنه و تبعیض آمیز، افتخارزرینی در نوآوری و تدوین قوانین ایثارگران بیافرینند. درودبه برادران فاش نیوزی،دستتان دردنکند.
هرکسی از ظن خودشدیارمن/ازدرون من نجست اسرارمن
سلام /اساتید محترم در خصوص حقوق دوران اسارت آزادگان چرا اقدامی نمیشه .علیرغم اخبار و فضاسازی مجازی در سال ۹۰که پرداخت این حقوق رو اعلام کردند ولی تنها حقوق مرخصی دوران اسارت داده شدو قرار شد مابقی متعاقبا داده بشه که تا کنون پس از ۸سال انجام نشده .برادران من خیلی از آزادگان عمرشون کفاف نداد که این حقوق رو حضورا دریافت کنند.واقعا چرا باید با اخبار ی ساختگی ما رو زخمی کنید .واقعا چرا باید یه خبرنگار خودفروش با ما تماس بگیره و ادعا کنه که شما با ما در این رابطه مصاحبه کن تا حقتون رو بگیریم !!!ما که تمام دنیا رو زیر پاداشتیم و فقط باید در عراق به صلیب سرخ بله می‌گفتیم .ما که از ابتدا می‌توانستیم بدون منت و دزدی و اختلاس دو تابعیتی بشیم !!!ولی نشدیم چون با مردم و امام راحل پیمان داشتیم ولی پیمانمون قلبی بود و قرار نبود اون پیمانو با پول کثیف تهاتر کنند و حالا ما میندیم یه اخبار کذب و یه خانواده متوقع که شاید فکر میکنند این حقوق در حسابی در حال خاک خوردن !!!!خدایی ما رو پوکوندید
مگر ما که ۵ جبهه رفته ایم باید مساوی با کسی باشه که هیچ نرفته همش شعار شش ماه میدهید
باسلام.ودرود براقاامام زمان ودرودبرشهیدان اسلام وخدمت گزاران انقلاب اسلامی وسلام برشما نماینده جانبازان وایثارگران وامابعد اولا
کتابی که تحت عنوان مجموعه قوانین ومقررات حمایتی ایثارگران شهداجانبازان مفقودالااثر..اقای علی اکبرابن علی تدوین کرده
.این کتاب ازقوانین معلولین مادرزادآمریکا برگرفته وتدوین شده است.اگرمرگ برامریکا
چراقوانین بدانهارادرایران پیاده میکنیدکه چه بسااگراین هم اجرامیشدمادلخوش بودیم که دولت وخانه ملت کاری کرده است .مابخاطر
مال ومنال دنیوی به جنگ صدام نرفتیم که قانون معلولان امریکا تحویل ماشودفقط درکتاب ولی اجربازهم پارتی وهمان چیزهای که خودشماها دران استادهستیداقامن حرفم اینه که اگه قرارشدچیزی باشه طبق همین کتاب اجنبی عمل شود!!!! ولی طبق کتاب عمل شود نه اینکه یک به نوایی برسندویک عده دیگرکه حتی سن وسالشان به جنگ هم نمیرسدبازهم شامل شوند ومن وخیلی دیگر هیچ هیچ ..ثانیا قرارشد وام کمک هزینه مسکن بدهندکه ان هم هربارمن مراجعه کردم گغتن مجددا ثبت نام درهمین سال انجام بده تا خبرت کنیم ولی 5سالی هست که این رویه همچنان ادامه داردواگرواقعا شما مردهستیدمستندات دراین زمینه برایتان ارسال میشود.ثالثابیمه جانبازان.
امروز بیمه ایران.فردااسیا.پس فردا داناکه هرکدامشان تااینکه دمشان کلفت شدفاکتورهای جانبازان راندادندوفسخ کردندوحالاهم بیمه دی ازیک زیرراه پله شروع کردتااینکه حالابیاوببین چه خبره ازهمه جوروواجوربالاکشیدن وکسانی درراس این بنیادبوده وهستندودراینده هم خواهندبودچون دست دولت هست تانورچشمی هاش بتوانند نوش جان کنند.من ،چندفاکتورداشتم طی یک تماس خانمی گفت که ما مأمور برای فولادشهراصفهان نداریم این درصورتی ست که خودشان تبلغ میکنندازخانه برای جبران هزینه بایک تلفن.تااینکه فاکتورهای من ازتاریخ گذشت تازه یک بیمارستان 8طبقه جلوی ماوجوددارد ولی گاها
بیمه دی راقبول ندارد اگراگراگرپزشکی پیداکردی که بیمه دی راقبول کندحالامثل پزشک باید دنبال داروخانه ای که بیمه دی راقبول کند بگردی خلاصه دنبال دکتروداروخانه ایقدر بایدبگردی تا نیمه جون شویم اگراگرپیداشونداین چه وضعی است که شما درست کردیدکه مادرپیچ خم زندکی بقول امام(ره)ایا این همان است رابعا فرزندانمان را
برای کارهرجامیبریم کسی تره هم خردنمیکند
فرزندم میگویدپدراین همه شعارمیدهی همین است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام حق وحقوقی که دراین کتاب امده برای درب کوزه خوب است ..یاتمام عمال گذشته ی
مایاعمال حال مسئولین فعلی کدام؟؟؟
بادرود مثلی هست که میگه درونم خودمومیسوزنه بیرونم دیگری رو! حاج اقاشمامعنیشوبهترمیفهمید. مشکل اینه که باطرح شعارهای الکی ودلخوشکنی دررسانه هاودادن وعده وعیدکه درعمل هیچی نشده وندیدیم فقط دست یعده بیخبراتومیدن وبنده خداهافکرمیکنن واقعاچخبره وایثارگران همه امکانات دارندوخوش وبش وان بش اند.نمیدونن همش الکی وعده سرخرمنه.بجزچندنفرکه جزمدیران ومسئولین هستندبقیه جانبازان وایثارگران هرکدوم بنوعی توحاشیه اندوهستندتفدادیکه تونون شبم موندند.
دیگه خسته شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!خلاصه یه کلام شعار های مسولین فقط اینه همین
سلام، ابوذر ع کله تازه آخوندی را که قبلا یهودی بود شکست چون آن آخوند شده نمیدانست آخوندهایی که بویی از علی و پیامبر دارند ، به سیری انباشتگران و گرسنگی مردم خاموش نمیمانند، رونق بتکده ها گر چه غمی جانکاه است، دلخوشیم ما که این ملک خلیلی دارد ،سیاهه لشگر خمینی میمانیم به کوری چشم بخشی از مفسدان لانه کرده در نهاد مقدس بنیاد شهید تهران ، و آرزوی بهروزی قشر خدوم این نهاد مبارک را در این سال بهاران در بهار بقیة الله الاعظم عج از خداوند عزیز به حق خوبانش بویژه ابااعبدالله ع خواهانم، علی علی حیدر
با سلام و احترام:
به استحضار میرساند، تفسیر موجود از جزء «6 » بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بهره¬مندي از امتيازات يك مقطع تحصيلي باالاتر براي رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس و برخورداری از حقوق و مزاياي اجتماعي، عملا در اجرا موجب ایجاد تبعیض بین ایثارگران مشمول این قانون شده است. بدین صورت که ایثارگران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد از مزایای همزمان یک مدرک تحصیلی و یک مرتبه علمی بالاتر برخوردار شده¬اند. اما آنهایی که رزمنده و جانباز و دارای مدرک دکتری هستند ، صرفا به بهانه اینکه بالاتر از مدرک تحصیلی دکتری مدرکی وجود ندارد، متاسفانه از مزایای قانون فوق-الذکر محروم شده¬اند. لذا از جناب آقای امیر آبادی فراهانی تقاضا دارد این موضوع را در جهت رفع این تبعیض در دستور کار فراکسیون قرار دهند. پیشنهاد اینجانب اصلاح قانون و یا تفسیر بر آن مبنی بر اینکه اعضای غیرهیات علمی و کارکنان دولت از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر برخودار شوند و اعضای هیات علمی از مزایای یک مرتبه علمی بالاتر برخوردار شوند.
با سلام و احترام:
به استحضار میرساند، تفسیر موجود از جزء «6 » بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه، موضوع بهره مندي از امتيازات يك مقطع تحصيلي باالاتر براي رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس و برخورداری از حقوق و مزاياي اجتماعي، عملا در اجرا موجب ایجاد تبعیض بین ایثارگران مشمول این قانون شده است. بدین صورت که ایثارگران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ( چه آنهایی که عضو هیات علمی رسمی هستند و چه آنهایی که مدرس هستند و هنوز احکام آنها از سوی وزارت علوم تایید نشده است) از مزایای همزمان یک مدرک تحصیلی و یک مرتبه علمی بالاتر برخوردار شده اند. اما آنهایی که رزمنده و جانباز و دارای مدرک دکتری هستند (اعم از مدرس و استادیار رسمی)، صرفا به بهانه اینکه بالاتر از مدرک تحصیلی دکتری مدرکی وجود ندارد، متاسفانه از مزایای قانون فوقالذکر محروم شده اند. گزارشها حاکی از آن است که ایثارگران فوق لیسانس عضو هیات علمی تطبیقی ممهور و غیر ممهور با اعمال این قانون نه تنها از مزایای مدرک دکتری بلکه از مزایای حقوقی یک مرتبه علمی بالاتر (یعنی استادیاری و اعمال آن در تمامی پایه) برخوردار شده اند؛ در مقابل مدرسان و اعضای هیات علمی با درجه دکتری از مزایای فوق بی بهره و محروم شده اند. لذا مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا این درخواست در دستور کار کمسیون ایثارگران مجلس محترم شورای اسلامی قرار گیرد و در خصوص احقاق حقوق عزیزان ذینفع، اقدام لازم و مقتضی مبذول و معمول فرمایند.

با احترام و سپاس
یک سهمیه دانشگاه که بار مالی هم ندارد و بودجه نیاز ندارد را به فرزندان رزمندگان با هر مدت جبهه روا نمی دارند!!!!! و برایش محدودیت شش ماه داوطلبانه گذاشته اند. بعد رزمندگان انتظار داشته باشند سایر موارد که بار مالی دارند تصویب شود!!!!!!!
هر قانونی برای طبقه ی خودشان منفعت داشته باشد تصویب میشود.قانون جامع ایثارگران را بهتره بگذارند قانون جامع جانبازان و برای رزمندگان قانون جامع رزمندگان را بدون تبعیض بنویسند. در قانون اول چیزی که نمی بینی رزمندگان هستند.!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi