شناسه خبر : 77774
سه شنبه 01 مهر 1399 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس:

برگزاری مسابقه پیامکی بین جانبازان نخاعی کشور

منبع سوالات مسابقه کتاب "معلم فراری" (زندگی شهید محمد ابراهیم همت) می باشد. این مسابقه مختص جانبازان نخاعی و خانواده ایشان (همسر و فرزندان) بوده و خانواده جانبازان نخاعی شهید و جانبازان نخاعی مجرد نیز می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

فاش نیوز - همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران، کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی مسابقه پیامکی بین جانبازان نخاعی کشور و خانواده معزز آنها برگزار می کند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن، جزئیات این مسابقه که بین جانبازان معزز نخاعی کشور و خانواده مکرم آنها برگزار می شود در اطلاعیه کمیته فرهنگی تشریح شده است.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

اطلاعیه برگزاری مسابقه پیامکی هفته دفاع مقدس 1399

کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی پیرو مسابقات پیامکی گذشته که با استقبال جانبازان نخاعی مواجه شده، در نظر دارد در هفته دفاع مقدس سال جاری نیز در موضوعات جبهه و جنگ مسابقه پیامکی برگزار نماید. این مسابقه از روز 31 شهریور ماه مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس آغاز و به مدت یک هفته هر روز یک سوال (جمعاً 7 سؤال) از طریق پیامک برای جانبازان نخاعی ارسال می شود و افرادی که بتوانند حداقل به 5 سوال مسابقه پاسخ صحیح دهند، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. منبع سوالات مسابقه کتاب "معلم فراری" (زندگی شهید محمد ابراهیم همت) می باشد. این مسابقه مختص جانبازان نخاعی و خانواده ایشان (همسر و فرزندان) بوده و خانواده جانبازان نخاعی شهید و جانبازان نخاعی مجرد نیز می توانند در این مسابقه شرکت نمایند. اطلاعیه این مسابقه علاوه بر ارسال از طریق پیامک، در سایت اینترنتی انجمن به نشانی http://ajnokhaei.ir/ و سایت فاش نیوز و در گروه هایی که به همین منظور در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی و... تشکیل شده، منتشر خواهد شد. از بین شرکت کنندگان حائز امتیاز لازم، بعد از هفته دفاع مقدس قرعه کشی صورت گرفته و 20 برنده مسابقه مشخص و اطلاع رسانی مناسب انجام خواهد شد. در این مسابقه شرکت اعضای خانواده جانبازان نخاعی آزاد بوده و در صورت کسب امتیاز لازم در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد، لکن در طول قرعه کشی از هر خانواده فقط یک نفر برنده خواهد شد و شرکت بقیه اعضای خانواده تنها درصد برنده شدن آنان را افزایش خواهد داد. جوائز برندگان این مسابقه عبارت است از مبلغ معادل یک کارت هدیه 1.500.000 ریالی بعلاوه پنج جلد کتاب که در باره جانبازان نخاعی به رشته تحریر درآمده است (به ارزش حدود 1.500.000 ریال) که تقدیم برندگان خواهد شد. جهت بهره مندی از اطلاعات بیشتر به گروه مسابقات فرهنگی جانبازان نخاعی به نشانی ذیل مراجعه فرمائید: در سروش: https://sapp.ir/joingroup/2Jz7pWM09ukFwaYABvQH1IE3 در تلگرام: https://t.me/joinchat/AkT2uxW75ZdJvvBlqkdvzw توجه: برای شرکت در مسابقه پیامکی دفاع مقدس از هر سیم کارت فقط یک پاسخ مورد قبول واقع میشود. بنابر این هر کدام از جانبازان ‏نخاعی و همسر و فرزندان ایشان برای پاسخ سوالات از سیم کارت شخصی استفاده فرمایند. علاقمندان به شرکت در مسابقه با ارسال پیامکی حاوی نام و نام خانوادگی و نسبت خود با جانباز نخاعی به شماره 09107644910 می توانند در مسابقه مشارکت نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi