شناسه خبر : 77798
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در کمیسیون اجتماعی مجلس

کمیته‌ی ویژه‌ی رسیدگی به مطالبات و مشکلات ایثارگران تشکیل شد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از بررسی و رفع نواقص طرح تسری امتیازات امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر ۲۵ درصد خبرداد...

فاش نیوز - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از برسی و رفع نواقص طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان در کمیته‌ی ویژه‌ی رسیدگی به مسائل ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی مجلس با اشاره به بررسی و رسیدگی به طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 و رزمندگان، در خصوص رسیدگی به مسائل ایثارگران در مجلس یازدهم تصریح کرد: جامعه‌ی ایثارگری تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستند و به عنوان نماینده‌ی ملت وظیفه خود می‌دانیم رسیدگی به مطالبات و مشکلات آنان را سر لوحه‌ی کار خود قرار دهیم. به همین جهت کمیسیون اجتماعی جزء اولین کمیسیون‌های مجلس یازدهم بود که به حیطه‌ی وظایفی که در این رابطه بر عهده دارد وارد و اقدام به تشکیل کمیته‌ی ایثارگران کرد.

نماینده‌ی مجلس یازدهم با گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس در ادامه‌ی سخنان خود خاطرنشان کرد: به همین منظور کمیته‌ی خاصی برای ایثارگران در کمیسیون اجتماعی تشکیل شده است که ریاست آن بر عهده‌ی یکی از نمایندگان جانباز عضو کمیسیون اجتماعی است و مرکب از 5 عضو می‌باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه امیدوارم در آینده خبرهای خوبی از کمیته‌ی ایثارگران کمیسیون اجتماعی در خصوص جامعه‌ی ایثارگران منتشر شود، یادآور شد: کمیته‌ی ایثارگران، کمیته‌ی بسیار فعالی است و تا کنون جلسات مختلفی در مورد مسائل مبتلابه جامه‌ی ایثارگری از قبیل رزمندگان معسر، جانبازان زیر 25 درصد، ماموریت تحصیلی، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ... برگزار کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما پای کار هستیم و وظیفه‌ی خود می‌دانیم که به این قشر تاثیرگذار رسیدگی و حل و فصل مشکلات آنان را در اولویت قرار دهیم.

اسماعیلی در پایان از بررسی و رفع نواقص طرح تسری امتیازات ایثارگران به جانبازان زیر 25 درصد خبر داد و متذکر شد: امیدوارم پس از اتمام کارهای کارشناسی، این طرح آماده و به عنوان یک خبرخوش در هفته‌ی دفاع مقدس به قشر ایثارگر اعلام شود.

اینستاگرام
سلام چندسال است اجازه استفاده ماازسهمیه دردانشگاه ازادراازماگرفتنداگه راسسسسسسسست میگیداین روکه دیگه تحریم نیستیم اینودرست کنیدتابتونیم تودانشگاه مملکت خودمون درس بخونیم ماکه پدرمون وقت وسلامتیه یه تعدادی ازعزیزان رونداشت بریم ترکیه وباکووروسیه یاهرجایی بعددوترم بیاریم داخل کشورچرررررر احق مارومیخورین
با سپاس از سردار عیسی زاده عزیز رئیس محترم کمیسیون اجتماعی
این دوره با کمک ایشان و دکتر حاجی بابایی و دکتر امیر ابادی و دکتر رضایی امیدهای زیادی در دل ایثارگران روشن شده است
اجر همه این عزیزان با خدا
گفتار درمانی و وعده درمانی همه راپیروفرسوده کرد!.قضاوت راچه کسانی خواهندکرد؟
با سلام. ما جانبازان زیر ۲۵درصد از کار افتاده کلی و حالت اشتغال بنیادشهید که از بنیاد حقوق میگیرم از آن کمیته محترم تقاضا داریم به خاطر رضای خداوند و خون همرزمان شهیدمان اعمال ماده ۳۸ و معوقه آن برایمان پیگیری کنیدتا برایمان اعمال کنند که داریم نفس های آخر زندگی را می کشیم. ما نمیدانیم این ظلم آشکار را بنیادشهید یا ستاد کل در حق مان بدون هیچ مدرک و سندی میکند .اجرتان با ایزد لایزال الهی. ان شاءالله که خداوند یار ویاورتان باشد.
خدا یار و یاورتان باشد. واقعا رزمندگان معسر با حقوق یک میلیونی چه کنند؟ جانبازان معسر زیر 25 درصد تحت پوشش ساتا هم فقط ماهانه 1 میلیون میگیرند.بیمه تکمیلی برای عینک و دندان هم ندارند.برنامه ششم توسعه به صورت کامل از سوی دولت اجرا نمی گردد.
انشاالله که با گرامیداشت هفته مقدس خبر خوش کام جانبازان زیر 25در درصد را شیرین کند
انشاالله که با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر خوش کام جانبازان زیر 25در درصد را شیرین کند
فعلا شما خسته شدید انقدر قانون به نفع ایثارگران تصویب کردید ...
خب حالا برید دنا پلاس اتوماتیکتونو بگیرید یه سفر برید خستگی این چند وقت از تنتون بیرون بره !!!
همین قوانین را شما پیگیر باشید دولت اجرا کند مابقی پیش کش شما هم چهار سال رزمندگان زیر 25% ها را بفرستید دنبال نخود سیاه عزیزان مگه تا بحال نمایندگان مجلس ایرانی انقلابی نبودند این همه وقت گذاشته شده قانون تصویب کردند همه اش کش بوده
انشاالله که کار کارشناسی شما مانند کار کاشناسی کسر خدمت ایثارگران نباشد که فرزند بنده 22ماه خدمت نظام وظیفه را تمام کرد با امتیازی که داشتم 27ماه کسری خدمت که 1روز هم کسر خدمت نگرفتم البته که سردار محترم کمالی که بانی کار بودند باید جواب بدهند که حق ما ضایع شد چون قرار 20هزار نفر معافی اگر کسی نبود باید به 27 ماه میرسید یا لااقل اگر کسر خدمت ندادند مبلغی به آنهایی که خدمت کردند مدادند که حقشان ضایع نشود
قوانینی که تصویب بشه و اجرا نشه به چه درد میخوره فقط سر وصدا به پا میکنه همه میگن همه چیز که مال شماست کسانی که دم از قانون میزنندلااقل خودشان که اجرا بکنند تا ما هم یاد بگیریم قانون فقط برای گرفتن نباشد برای دادن حق هم باشد
خب ... بازم که خودتونو خسته کردید !!!! ای بابا !
شنبه اول وقت نرو رو صندلی سبزت بشین اول برو سهمیه واکسنتو بگیر یه نون پنیر چای شیرین بخور بعدا برو بزنش ...
والله شما نباشید ما بیچاره میشیم از بس بهمون خوش میگذره ...
سربازان جانباز دوازده هزار نفری سپاه سال۸۵ بازنشست کردن دوسال حقوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح دادند بعداز دوسال تبدیل به کمک معشیت بگیران ساتا کردن ساتا هم تازه یک میلیون بهم حقوق میده آیا میشه این پول زندگی کرد لطفا مشکلات ماها را حل کنید پیر شدیم کمتر مان ۵۵ سال سن داریم اجرت با امام حسین
ما جانبازان زیر25درصد که برای حقوق معسر ثبت نام کردیم منتظر کرم شما مجلسیان هستیم که دیگر حتی چیزی برای خوردن نداریم اینجانب با 10 درصد جانبازی و اعصاب و روان و 21 ماه و نه روز جبهه و حتی 7 بار مجروح شدم که 2 بار آن صورت سانحه هم در کرمانشاه هم در تهران بیمارستان شهید فیاض بخش دارم و حتی 2بار درعملیات مرصاد مجروح شدم در دذلی مریوان مجروح شدم در منطقه شیخ صالح مجروح شدم در خرمشهر و شهر فاو مجروح شیمیایی شدم که اکثر آن موقع دنبال صورت سانحه نبودیم فقط میگفتیم زودتر به جبهه برویم که آن موقع عرق میهن دوستی بود و برای درصد جانبازی نبود امیدوارم که مجلسیان و بنیاد مارا دریابند
سلام و احترام یک صحبت می کنید و بقول بسیجی ها صحبت شما هم مثل شلیک هوایی است. بعد میرید دنبال کارتون اگه خیلی راست می گید. به این سئوال جواب بدید که الان حدود بیش از بیست بار در همین سایت سئوال کردم هیچ کدام از مدغیان خدمت به جانبازان پاسخ ندادند.
اصل سئوال:
در استفساریه ماده 87 مصوب مجلس در اوخر سال 98 از شورای هنگام سئوال شد که آیا پس از سه ماه استخدام و تیدیل وضعیت برای همه ایثار گران است؟ حضرت آیت الله جنتی در جواب نامه رییس وقت مجلس(علی لاریجانی) پاسخ دادند یله شامل همه ایثارگران است. ولی متأسفانه هنوز دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و... که همگی زیز نظر وزارت علوم هستند این مصویه و استفساریه را با کمال وقاحت اعلام می دارد قبول ندارم و اجر نمی کنم. پرسیدیم چرا ؟ می گویند کلمه هیئت علمی در آن نیامده است.
مگر اعضای هیئت علمی مستخدم این مملکت نیستند؟ چرا وزارت علوم قبول ندارد؟
ما در کل کشور مگر چند نفر ایثارگر عضو هیئت علمی (پیمانی) داریم که می خواهند با رعایت سایر ضوابط و قوانین تبدیل وضعیت بدهند؟ وقتی با افراد دانشگاهی که مثلا جزو نخبگان این مرز و بوم هستند این طور رفتار می کنند. خود حدث مفصل بخوان از این مجمل.
بگذارید ما بدرد خود بمیریم. از وعده طلا گشتن شما خسته شدیم. لطفا ما را مس نکنید.
ما خود را خاک پای نعلین «مولا» و «آقا»یمان «سید علی » میدانیم و افتخار هم می کنیم.
نه سال های قبل از دفاع مقدس در جنگ دوم اردیبهش در کردستان، و نه در سال های دفاع مقدس هنگام اعزام ، و نه حالا برای جنگیدن در مدافع حَرَم، پیش پرداخت بلا عوض پانصد ملیونی نگرفتیم و نمی گیریم و نه برای رفت و آمدمان در عرصه جنگ نرم ماشین و ابزار شادسی بلند و مدل روز درخواست نداریم.
ولی فردای قیامت آن لیبرال دموکرات هایی که در مسئولیت ها فقط پشت تریبون کرامت ایثار لغلغه زبانشان بود و در عمل خیانت به این جماعت[ایثارگر] کردند، یقه همه شان را با شهادیمان می گیریم . از آن روز بترسید. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ما است.
شمس جمال سید علی جلوه ای از امام علی صلوات
فاش نیوز عزیز لطفا این خبرهای تسری همه را در کانال تلگرامی خود قرار دهید تا انتشار یابذ
انشاارلللللللللللللللللللللللددلللللللللللللللللللللللللللللاالالللللللللللللالااللللهاین دروغ راست بببببببببراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششششششس ددد
سند راهبردی رزمندگان ودبیرخانه آن که 5ساله با کلی وزیر ونماینده وسردار و.......یه سر سوزن خروجی نداشتند الا شما با 4تا نماینده ..........میخواهید مشکل ایثارگران را حل کنید ؟ مشکل ما خود شما هستید چرا ؟ چون کلی وقت مملکت رو می گیرید وکلی از بیت المال برایه شما بابت دنا پلاس و اجاره خانه وحقوق و کارمند و...........هزینه میشه ودست آخر قانونی که بعد از چند بار رفت وآمد به شورای نگهبان ومجمع تشخیص مصلحت و.........به تصویب می رسد سر از بایگان (سطل زباله ) در می آورد واگر شما میخواهید کاری انجام دهید به دنبال اجرای مصوبات خود باشید ونه به دنبال مشکلات ایثارگران .
سلام علیکم باتشکرازمدیریت وکارکنان فاش نیوز ازخداوندبرایتان سلامتی ارزومندم وعاقبت بخیرباشید
برادران من رزمنده ۱۱ماه بسیجی بودم در۳عملیات بودم بدر .کربلای ۴ و۵
توراخداازاین عملیات انسان جان سالم بیرون میاد .نه بخدامنوسپاه فرستادبرای فاقدین مدارک بالینی ۵درصدجانبازی دکترنوشت عدم شنوای شدیدواعصاب وروان تاکنون هرچه داشتم بادیوانگی داشتم مردم وکلاه بردادازدستم درآوردن وحانوادم که میدانستن اعصاب روانم نتوستن جلوی بنده رابگیرن ازکلاه بردارشکایت کردم جلب کردم ولی متاسفانه قاضی ول گرد دوباره جلب دادولی من پول ندارم برم پیگیری کنم اجاره نشین هستم فقط یک ملیون کمک معیشت میگیرم پرونده ام درنسیم شهرتهران است به من کمک کنیدمحض رضای خداپول نان خالی راندارم
چرا قانون ماده 51 بین ایثارگران شاغل بالای 25 درصد اجرا ولی زیر 25 درصد اجرا نمیشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تبعیض تا کی ؟؟؟؟؟
السلام..
جناب حسن روحانی گفت: "مردم برای کمبود و مشکلات در کشور اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن DC است. آدرس اشتباه کسی به آن‌ها ندهد."..
پس ای الهی که کاخ سفید در آتش بسوزه و به خاکستر تبدیل بشه! الهی ترامپ به روز سیاه بشینه! الهی جارد کوشنر جیز جگر بزنه! الهی پمپئو به اجدادش در گورستان کانزاس ملحق بشه! الهی هر چه درد و بلا در این دنیاست بیفته به جون منوچین! الهی آتش به قبر بابای الیوت آبرامز بباره! الهی برایان هوک گور به گور بشه! الهی هیچکدامشون یه روز خوش به عمرشون نبینند! الهی یک قطره آبِ خوش از گلوشون پایین نره! الهی بی‌خانمان بشن و در متروهای واشنگتن و نیویورک گدایی کنن!الهی الهی الهی....
حالا آقای روحانی راضی شد یا اینکه باید ادامه بدیم؟
خب، حالا این چه مشکلی از آن "کمبودها و مشکلات" کشور حل کرد؟ حالا این شد سیاست؟ این شد تدبیر؟ این شد نحوۀ درستِ ادارۀ یک مملکت؟ این شد شیوۀ حکمرانی خوب؟ این شد طرزِ زمامداری در قرن 21؟ این شد برنامۀ توسعه؟ این شد رهایی جوانان از اسارت بیکاری؟ این شد ایجاد اشتغال؟ این شد تولید؟ این شد بهبود کیفیت زندگی؟ این شد سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی؟ این شد حفظ محیط زیست؟ این شد تعامل سازنده با دنیا؟ این شد بازی پیچیده در یک دنیای در هم تنیده و به هم پیوسته؟ این شد تأمین منافع ملی در صحنۀ بین‌المللی؟
یعنی در حالی که تمام کشورهای دنیا می‌کوشند تا در رقابت‌های تنگاتنگ و نفس‌گیر اقتصادی و تکنولوژیک، گوی سبقت را از هم بربایند و گامی پیشتر روند، کار ما ایرانیان باید لعن و نفرین باشد به سران کاخ سفید؟ هنر و توان ما ایرانی‌ها در حد عجایز است؟ ..

محمدرضا سابقی
سلام . جانباز ۴۰ درصد هستم بسیجی در اسفند ۹۵ در کمسیون ماده ۳۸ شرکت کردم به همراه بسیاری از دوستان. بزار دهنت نتایج آمد و حقوق برقرار شد بعد از چهار ماه به جز من بعد از پیگیری متوجه شدم مدارک من کمبود داشته و ارسال نشده با پیگیری چندین باره و دادن مدارک بالاخره در ۲۲ تیر ماه ۹۹ مدارک به تهران ارسال شده ولی همچنان بلاتکلیف و بی خبر از نتایج اون هستم . درخواست دارم جواب مناسب داده شود
با سلام من قبل از اسارت درآموزش و پرورش خدمت می کردم و قانون مرخصی های رزمی عملیاتی آزادگان که آزادگان متاهل هر 45 روز اسارت 15 روز مرخصی قابل ذخیره می باشد و مجرد ها هر45 روز اسارت 10 روز قابل ذحیره بوده که سپاه پاسداران به سپاهی ها و کسانی که فقط بسیجی بودن پرداخت نموده اما در مورد من آموزش و پرورش باید احتساب مرخصی می نموده و آنرا به آموزش و پرورش ابلاغ می نموده که تا کنون آنرا انجام نداده و لذا با گذشت 30 سال هنوز منتظر ابلاغیه ایثارگران سپاه پاسداران هستم که به آموزش و پرورش ابلاغ شود چون در سال آخر خدمت هستم و به زمان بازنشستگی کشیده نشود با تشکر از مسئولین با فکر
رسیدگی به اجرای ماده 38برای همه جانبازان حالت اشتغال بایدالویت اول باشد.ماده 38 حق ماهم است..جانبازمحروم از ماده 38
سلام دفاع مقدس همه عزیزان فرمانده درسخنرانی کردندگوش کردم دیدم ازایثاررزمندگان داوطلب میگویندملت عزیزدرجامعه صحبت ازرزمندگان داوطلب میگویندولی رزمندگان داوطلب محروم ازبیمه درمانی ومعسربرنامه ششم اجرامیشودبرای رزمندگان معسر
چراماده 38رابرای همه جانبازان حالت اشتغال اجراءنمیکنید؟!تعدادی معوقه و پاداش و امتیازات ماده 38وعده ای دیگرمحروم از ماده 38باتمام امتیازات ش.آیااین عدالت است.؟چرا برای جانبازان ایجادذهنیت کردیدوباعث شدیدتابرخی جانبازان به شما خیلی مسائل دیگرشک کنند!؟لطفا رسیدگی و حق پایمال شده ی مارا به ما باید.جانبازمحروم ماده 38حالت اشتغال با حکم ازکارافتادگی..بررسی .تدبیر.
سلام
بنده بعد از بازنشستگی گواهی جانبازی از بنیاد گرفتم ولی می گویند چون بازنشسته شدید امتیازی ندارید. مدرک تحصیلی هم به من ندادند .من اوایل سال 88 بازنشسته شده ام.
با عرض ادب اینجاب صابر عربی علمدار ی جانباز ده صدر هستم نه خونه دارم نه ماشین دارم نه رایانه میدن به من
نه معشتی
پس چرا رسیدگی نمیشه خواهش میکنم رسیدگی فرمائید
باسلام،ما در زمان دانشجوئی در سال ۶۶ بصورت داوطلبانه وبا عضویت بسیج از دفتر جنگ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به جبهه های نبرد حق عليه باطل اعزام شده وتا پایان چنگ حضور داشیتم ولی بسیج و سپاه از صدور گواهی حضور داوطلبانه را بدرخواست سازمان متبوعه امان امتناع مینماید،ودرحالیکه ما در سال ۶۹ فارغ‌التحصیل شده وسپس معافیت پزشکی از ژاندارمری سابق دریافت نموده ام،البته چند سال قبل گرفته وبه اداره تحویل دادم ولی مزایای بعلت داوطلب بودن تعلق نگرفته ولی اکنون نزدیک ۴سال بلاتکلیف ونتوانستم جوابی برای اداره ببرم و مورد تهمت وافتراء هم قرار گرفته ام،لذا خواهشمندم بررسی و راهنمایی فرمائید،تاریخ اعزام: ۱۳۶۶/۱۰/۰۳ لغایت ۱۳۶۷/۰۵/۱۵.محل خدمت: بهداری لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) لرستان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi