شناسه خبر : 77826
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از ۳ ‌‌پهپاد برای نخستین بار+ ویژ‌گی‌ها

الحاق 188 فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه / رونمایی از 3 ‌‌پهپاد برای نخستین بار+ ویژ‌گی‌ها

 ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر سلامی ملحق شد.

188 فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر سلامی ملحق شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با‌ بیان اینکه فیلمبرداری و عکاسی در حوزه رزمی برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی، از قابلیت‌های این پهپاد‌ها‌ست، گفت: با الحاق این پهپاد‌ها تمام مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه، زیر پوشش پهپاد‌های بومی ایرانی قرار می‌گیرد. رصد و پایش همه تحرکات دریایی هم با این پهپاد‌ها رهگیری می‌شود.

سردار علیرضا تنگسیری با اعلام اینکه پهپاد‌های ملحق‌شده کاملاً بومی‌ و به‌دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ایران ساخته شده است، افزود: سه فروند از این پهپاد‌ها برای نخستین بار رونمایی می‌شود ‌و قابلیت انجام مأموریت از روی شناور برای اهداف مورد نظر را دارد.

وی با ابراز اینکه این پهپاد‌ها شامل پهپاد عمودپرواز سپهر، شهاب2 و عمودپرواز هدهد4 است، تصریح کرد: پهپاد مهاجر6 نیز با دقت بالا در دریا و ساحل، از دیگر پهپاد‌هایی است که صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد.

سردار تنگسیری با اظهار اینکه ‌این پهپاد با شعاع پرواز بیش از 200 کیلومتر، توانایی حمل 4 موشک و انجام مأموریت در همه شرایط آب‌وهوایی را دارد، گفت: دو فروند بالگرد آب‌نشین و 4 فروند بالگرد با ظرفیت‌های رزمی و حمل موشک هم امروز به نیروی دریایی سپاه پاسداران ملحق شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi