شناسه خبر : 77831
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تو که به ما می گویی معسر...!

مسعود نیک ابدی - کفش آهنی به پا کردم. کیسه نان خشک بدوشم و کوزه آب به دستم. مشتی نامه های ارگانی در کیفم. سال هاست از ناحقی و ناسپاسی مدیران اجرایی و فرماندهان پشت میزی می‌نالم. ما که روزی برای بیرق سرخ امام حسین جنگیدیم.. امروز به دست بدتر از شمر گرفتار شده ایم. این قطره قطره چکانی برای قشر جنگجویان حیا می خواهد.

نام های معسر و درمانده همردیف گدایی برای شیرمردان دیروز عجب لذتی دارد.. آیا تو که معسر مینامی جبهه را دیدی؟ من خود راضیم به معسر بودن آن هم پارتی می خواهد به خدای امام حسین قسم که آرزوی مرگ دارم از این زندگانی.. چند سال باید بچرخم دور خود با این قوانین و تورم ثانیه ای در وطنم. حاضرم زنده زنده مرا درون قبرم جایی دهند. بس کنید دیگر نه ما رزمنده ایثارگر و جانبازیم.

اون تایید درصد ماده ۸۷ بعد مرگم را بگذارید در پیت خبرش را بیاورید. ما آخرش نفهمیدیم این کشور برای این چندین نفر درمانده شده.. یا از چپاولات مزائده خریداران رانتخواری اختلاس و رشوه و باندبازی به این روز افتاده. هیچ مدیری و رئیسی و صاحب سمتی پشت میزی.. تا میگویی ایثارگرم قیافه می شود درهم با هول دادن هان هان بیرون کردن فقط میگوید بیرون فقط ۲۵ درصد ببالا بیاید درون.

سرباز همیشه آماده ولایتم تا لحظه مرگم

اینستاگرام
سلام نورچشمم .
آنانکه نام رزمندگان و جانبازان را معسر نامیدند ! در واقع خنجری از روبرو در مقام دوست به قلب همه ی دلاوران دفاع مقدس فرو کردند ! دست خالی ترا دیدند ! اما روح بزرگ و قلب قهرمان ترا ندیدند ! چون چشم آنان دلار و زرق و برق سکه را می بیند ! با این چشم از مستاجری پایین شهر به کاخ نشینی بالای شهر رسیدند ! ذائقه شان تغییر کرده ! یا بی سواد بودن ! یا نان به نرخ روز تناول میکنند ! در لغت فارسی یک ننگ محسوب میشودکه در کنار واژه رزمنده یا جانباز که با جان و سلحشوری و شهامت سر و کار دارد واژه معسر ( درویش ، فقیر . تهیدست .مفلس ) قرار داده اید ! این نشان از کسانی دارد . که انسانها را با مال دنیا محک میزنند ! نه با انسانیت ! دوران جوانمردی و ایثار و فداکاری برایشان گذشته ! برای یادآوری سالانه ان هم بر اساس سلیقه گاهی ناچارند ارزش ها را لگدمال کنند ! چون خودشان بی ارزش هستند ! بجای کلمه معسر بنویسید ! ایثارگران فراموش شده ! بنویسید مظلوم ! چرا می نویسید فقیر ؟!! کسی که با جانش معامله کرده فقیر نیست ! مزد کارش را نداده اند ! همین ..
کسانی که این نام رو برگزیده اند معلوم نیست که بندبندشون از کی هست و پدر و اجدادشون کیه چون اگر میدانستند این نام برنمیگزیدند کسانی را به این نام صدا کردند امام (ره) انها را زاهدان شب و شیران روز مینامید...
این عنوان معسر کاملا توهین و تحقیر آمیز هست اگر به ذات این قشر ناتوان بودند این همه حماسه ها و پیروزی های رزمندگان را در زمان دفاع مقدس کی رقم زده ؟ از ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور تقاضای رسیدگی و برخورد با عوامل توهین وتحقیر به قشر ایثارگران را با تعابیر یاد شده را داریم .تاریخ ثبت خواهد کرد که جوانان رشیدی بودند که از هستی خود گذشتند ولی در جامعه کسانی بودند که بجای قدردانی با الفاظ تحقیر آمیز ایثارگران کشور را تحقیر نمودند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi