شناسه خبر : 77832
پنجشنبه 03 مهر 1399 , 16:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در تشریح جلسه فراکسیون ایثارگران با زنگنه اعلام کرد

امیرآباد‌ی‌: وزارت نفت سهمیه استخدامی ایثارگران را اعمال می‌کند

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از قول مساعد وزیر نفت در اعمال سهمیه استخدامی ایثارگران و رفع مشکلات نیروهای شرکتی خبر داد...

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از قول مساعد وزیر نفت در اعمال سهمیه استخدامی ایثارگران و رفع مشکلات نیروهای شرکتی خبر داد.

احمد امیرآبادی‌فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز هیئت رئیسه این فراکسیون با زنگنه وزیر نفت برای پیگیری مشکلات ایثارگران شاغل در این وزارتخانه گفت: در این نشست بعد از بحث و بررسی مشکلات ایثارگران مقرر شد، وزارت نفت توافق‌های حاصله را طی زمانبندی‌ مشخص اجرایی کند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: زنگنه درباره عدم پرداخت معوقات فوق‌العاده ایثارگری موضوع ماده 51 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در این نشست اعلام کرد، از ۲ ماه گذشته این قانون اجرایی شده و معوقات را پرداخت خواهند کرد. 

وی ادامه داد: همچنین درباره موضوع عدم اجرای دقیق ماده 55 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در خصوص جانبازانی که در حالت اشتغال (پیش از بازنشستگی) فوت نمایند هم مقرر شد، دکتر مینو معاون منابع انسانی وزارت نفت و ایزدی معاون امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع را بررسی و گزارش آن را به فراکسیون ارائه کنند.

امیرآبادی‌فراهانی اظهار کرد: زنگنه درباره مسئله عدم اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر برای ایثارگران و رزمندگان بالای 6 ماه موضوع بند (ث) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه هم بیان کرد که از ۲ ماه گذشته این موضوع اجرایی و اعمال شده و درباره عدم اجرای بخشنامه شماره ۳۷۲۷ وزارت کار از سال ۱۳۷۲ هم اعلام کرد، وزارت نفت فراتر از مفاد بخشنامه مذکور عمل کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: همچنین مطرح شد، اکنون ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی ایثارگران حتی هزینه های دندانپزشکی موضوع ماده ۱۳ اصلاحی قانون جامع پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: درباره موضوع عدم احتساب سه چهارم مدت حضور نیروهای وظیفه در جبهه به عنوان داوطلبی هم مقرر شد که وزارت نفت موضوع را بررسی و گزارش آن را به فراکسیون ایثارگران مجلس ارائه کند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به عدم اجرای ماده ۲۱ قانون جامع و عدم تخصیص سهمیه ۲۹ درصدی استخدام کارگران در شرکت‌های تابعه وزارت نفت گفت: در این نشست مقرر شد، وزیر نفت موضوع را به هلدینگ خلیج فارس ابلاغ کند و در خصوص شرکت های وابسته و طرف قرارداد با وزارت نفت هم سهمیه استخدامی ایثارگران را در این وزارتخانه اعمال کند.

پایان

اینستاگرام
با سلام و ارض ادب خدمت احمد امیر آبادی فراهانی رئیس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس ، خداوند به جنابعالی و خانواده محترمتان سلامتی عنایت بفرماید
برادر عزیز لطفا در مورد ماده 55 حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران هم پیگیری بفرمایید تا ان شاء الله آنجا هم به نتیجه برسه
چرا از آموزش و پرورش ( شهر تهران ) در باره پرداخت معوقات ماده 51 بازنشستگان ایثارگر بازخواست و سئوال نمی شود . چرا با حقوق رزمندگان و ایثارگران گزینشی و خط کشی شده و وزارتخانه ای برخورد می شود . قانون و مصوبات و حقوق جانبازان و ایثارگران را یکسان و بدون تبعیض اجرا کنید . آیا فرزند بیکار یک فرهنگی جانباز حقی ندارد ؟
با سلام
از جناب دکتر امیر ابادی انتظار داریم از ایثارگران ضعیف تر بیشتر حمایت کنند
کارکنان نفت که خدا رو شکر حقوق خوبی دارند تقریبا سه برابر سایر کارکنان دولت
ولی معیشت بگیران ساتا حداقل حقوق قانونی را دریافت نمی کنند چرا برای این گروه تلاشی نشده
چرا برای انتقال پرونده های جانبازان از ساتا به بنیاد و اجرای بند ژ ماده 87 کار نشده ؟
اشتباه ترین کار این بود. که امتیازات ایثارگری متصل به داشتن شغل دولتی باشد .
امیدواریم در برنامه هفتم این معضل حل شود.
قوی را قوی تر کردن و ضعیف را ضعیف نگه داشتن کاش ادامه نداشت
کاش اولویت اول معیشت ایثارگران بود
سلام شرکت نفت ایثارگران را استخدام میکند راه نمایی بفرمایید تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi