شناسه خبر : 77835
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت بسیج رسانه‌ی اهواز

از پیش‌کسوت رسانه و دفاع مقدس تجلیل شد

با همت بسیج رسانه و با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم از پیش‌کسوت رسانه و هشت سال دفاع مقدس...

فاش‌نیوز -  همزمان با دومین روز هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس از یک پیشکسوت رسانه و هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بنا به گزارش همکار ما از اهواز، این محفل معنوی با همت بسیج رسانه و با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم از پیش‌کسوت رسانه و هشت سال دفاع مقدس، آقای حسن فارسی زاده تجلیل به عمل آمد و به رسم یاد بود لوح تقدیر به او اهدا گردید.

سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه‌ی استان خوزستان در خصوص هدف و  رویکرد بسیج رسانه در تجلیل و پاسداشت عظمت دفاع مقدس بیان کرد: بسیج رسانه همواره با تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب و کادرسازی و ایجاد بستری مناسب برای اصحاب رسانه، شناسایی ظرفیت های موجود برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و ملت ایران اخذ می‌کند که همواره نیازمند فرهنگ‌سازی و آشنا کردن نسل‌های بعد از انقلاب و دفاع مقدس هشت ساله با استفاده از وصایای شهدای دفاع مقدس است که با وجود پیش‌کسوتان رسانه و جنگ هشت ساله تحمیلی می‌توان به آن جامه‌ی عمل پوشاند.

اینستاگرام

...
انتقال پایتخت از تهران :
وزارت خانه ها بروند پردیس .
شرکت ها بروند پرند .
یک روزه و بدون هزینه و بدون خرج قابل اجرا است .
ساکنین این ۲ شهرک همه از شهرستان ها آمدند و این خانه ها را خریدند .
و اینکه تهران یک ملیون خانه خالی دارد .
و اینکه با این انتقال یک ملیون خانه در تهران خالی میشود .
...
اگر ما رزمندگان و جانبازان نبودیم :
دولت و مجلس چیکاره بود ؟!
...
ببخشید حقوق خوب می گیرند ؟!
پولها در بودجه کپک نمی زد ؟!
...

متاسفانه از نیروهای ارزشی کارگردان حمایتی نمی شود. در حالیکه از برخی سریال ها که معلوم است بهش آب می بنندند تا بودجه دریافت کنند(مانند سریال دل که حتی بازیگرانش مثل سعید راد هم به آن اعتراض می کند) برخی فیلم های جنگی هم معلوم است از جایی بودجه گرفته اند تافقط پول را مصرف کنند. برای مثال امشب فیلم سجاده آتش نشان داده شد. جالب بود که ژنرال عراقی وسط میدان جنگ داشت از تانک ها سان میدید. . جالب تر اینکه این ژنرال سوار هلی کوپتر کبری شد. باید یاداوری کرد که عراق هلی کوپتر کبری در اختیار نداشت و فقط هوانیروز ایران داشت و هلی کوپترهای عراق روسی بودند.حالا اگر یک کارگردان ارزشی بخواهد فیلم بساز دفریاد وای مصیبتای ارشاد و صدا و سیما دال بر عدم بودجه در میاید. پس این سریال های آبکی و فیلم های سینمایی من درآوردی بودجه اش ا زکجا تامیم می شود؟ مشخص است که هیچ بیزنس من خصوصی روی این فیلم ها سرمایه گذاری نمی کند و بودجه اش دولتی است.ولی فقط به آشناها و سفارش شده ها می دهند. حداقل به کسی بدهند که د رمیدان جنگ بوده باشد. و یا پیامی از فیلمش داشته باشد.این سریال و فیلم ها فقط مصرف پول بی زبان است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi