شناسه خبر : 77860
سه شنبه 08 مهر 1399 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

ما جنگ را همه جوره بُردیم!

آنهایی که می‌گویند ما جنگ ایران و عراق را با کشته‌های زیاد بردیم، رسما" اشتباه می‌کنند

فاش‌نیوز - آنهایی که می‌گویند ما جنگ ایران و عراق را با کشته‌های زیاد بردیم، رسما" اشتباه می‌کنند و دروغ می‌گویند!
 
 با توجه به توانایی و تجهیزات پیشرفته و بی‌شمار حزب بعث و دولت خونریز صدام جنایتکار و اینکه از کشتن غیرنظامی‌ها، کودکان، مردم شهرها و روستاها و استفاده از سلاح‌های شیمیایی هم هیچ ترسی نداشت و هیچ کشوری و حتی سازمان ملل به صدام جانی، کوچک‌ترین اعتراضی نمی‌کردند، با این حال تعداد کشته‌های نظامی و غیر نظامی ما بایستی بیشتر از اینها می‌بود ولی چون برنامه‌ریزی قوی انجام شد و جوانان غیور و مومن به میدان رزم و دفاع آمدند و جنگ بین حق و باطل بود، تعداد شهدای ما این میزان است که می‌دانید، یعنی ارتش مجهز صدام و حامیان شرقی و غربی‌اش حدود ۱۵۰/۰۰۰ ، یکصد وپنجاه هزار نفر بیشتر کشته شده‌اند.
 
دوستان من! بدانید که ما جنگ تحمیلی شرق و غرب با انقلاب اسلامی ایران را، کیلویی نبردیم. رزمندگان جوانمرد و شجاع ما خالصانه و برای خدا ایثارگری‌های بی‌نظیری انجام داده و حماسه‌ها آفریدند و  زحمت‌ها و رنج‌های فراوان توسط رزمندگان اسلام کشیده شد و امت و امام نیز عاشقانه هوای جبهه‌های نبرد بین عدالت و ظلم و کفر را داشتند و از هر جهت با همتی بلند از جوانان مظلومشان در میدان‌های خون و آتش حمایت می‌کردند و بدانیم که ما از جهت اقتصادی و خصوصا" نظامی و سلاح و تجهیزات، واقعا"دست پایین را داشتیم.

 متاسفانه دولت‌ها تا کنون به موارد اصلی جنگ تحمیلی و نقش 52 کشور بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی نپرداخته‌اند.
همه‌اش اف 14 و موشک فینیکس نبوده. همان موشک فینیکس که هر فروندش، نیم میلیون دلار برایمان آب می‌خورده، که البته نه پولش را داشتیم، نه می‌توانستیم وارد کنیم و نه می‌دانستیم که فرضا" اگر داشتیم آن را شلیک کنیم، آیا جنگ تمام می‌شد؟

 هر چه از دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان مطهر میهنمان بگوئیم و بنویسیم، باز هم نمی‌توانیم حتی شمه‌ای از گذشت و ایثار و اخلاص رزمنده‌ها و مردم آن دوران را بیان کنیم اما به لطف الهی، واقعا" جنگ تحمیلی را مظلومانه بردیم و بحمدالله پیروز شدیم.
 
 بله عزیزان، ما ارتشی سازمان‌یافته همچون ارتش مجهز صدام نداشتیم، وگرنه دشمن با آن میزان حمایت همه‌جانبه‌ی ابرقدرت‌های شرقی و غربی و کمک همه زورمندان و اشراف و استعمارگران منطقه ای از آنها، با مدرن‌ترین تجهیزات زمینی و هوایی و سلاح‌های شیمیایی که به شما حمله کند و به هیچ یک از اهدافش هم نرسد و حتی زمین به حریفش بدهد و رسماً جنگ را باخت.
 
 اینکه دستگاه سیاسی دولت‌های آقای هاشمی و خاتمی و مجلس لاریجانی، توان لازم برای گرفتن غنایم بعد از پایان جنگ را نداشت، چیز دیگری‌ست..! ولی با دیدگاه نظامی ایران جنگ را کاملا" برد و پیروز شد. در این جنگ، فقط صدام و عراق شکست نخورد؛ بلکه بالاتر از آن، کل دستگاه غرب و شرق نیز شکست خورد. جوری که به یک جنگ فرسایشی برای زمین زدن تبدیل شد که هر دو کشور رضایت دادند.
 
 الان هم می‌گویم اگر همانگونه که در اول انقلاب اسلامی با جهاد سازندگی، کشور را متحول کردیم یا مردانه پای کار بایستیم، هنوز جاهای بسیاری برای پیشرفت وجود دارد ان‌شاءالله. هرچند بعد از برجام و فرجام تلخش و قراردادهای بعدی!! و قبول گذار و بله گفتن به قلدر جهانی، دیگر به جایگاه عالی جهانی خود در زمان پرشکوه دفاع مقدس و نیز به جایگاه خدمت به ملت و عزت ایران (در زمان دولت نهم و دهم) دست نخواهیم یافت، بعید است با این اصلاح‌طلبان! و اصول‌گرایان! به دوران طلایی و افتخارآمیز "دفاع مقدس" حتی نزدیک بشویم؛ مگر خداوند عنایتی بفرماید.
 
محمدرضا سابقی
اینستاگرام
بنام خدا
دولت حسن روحانی و مجلس باقر قالیباف توجه کنید:

پیامبران الهی صلوات الله علیهم می‌فرمایند:
اگر بخواهید بى‏ خوف و هراس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید و ابرقدرتان و سلاح هاى پیشرفته آنان و شیاطین و توطئه‏ هاى آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان به در نکند، خود را به ساده زیستن عادت دهید و از تعلق قلب به مال و منال و جاه و مقام بپرهیزید. مردان بزرگ که خدمت هاى بزرگ براى ملت هاى خود کرده‏ اند اکثر ساده زیست و بى‏ علاقه به زخارف دنیا بوده ‏اند. آن ها که اسیر هواهاى پست نفسانى و حیوانى بوده و هستند براى حفظ یا رسیدن به آن، تن به هر ذلت و خوارى مى ‏دهند؛ و در مقابل زور و قدرت هاى شیطانى خاضع، و نسبت به توده ‏هاى ضعیف ستم کار و زورگو هستند. ولى وارستگان، به خلاف آنانند. چرا که با زندگانى اشرافى و مصرفى نمى ‏توان ارزش هاى انسانى- الهی،، را حفظ کرد.
نتیجه: یک مسئول، برای این که بتواند در ایفای رسالت مهم خویش، که خدمت به مردم و خلائق است، موفق تر عمل کند و بتواند در کنار این امر حیاتی، الگوی خوبی برای افراد جامعه باشد و روحیه مقابله با زورگویان و مستکبران را داشته باشد، باید در زندگی خویش، ساده زیستی را پیشه گیرد و از ذلت پذیری و تسامح با مستکبرین.. و اشرافی گری و رفاه زدگی به شدت دوری نماید.
..
بجنبید و گر نه چه زود دیر خواهد شد..
مموتی :
آنجیلنا جان چطوری عزیزم . حالت خوبه از هاله نورت جه خبر .
من تو باهم و به کمک هم میتونیم دنیا رو نجات بدیم .
من مموتی مردی ملکوتی هستم که به بی نهایت وصلم . و تو آنجل عزیز با اون ظرفت بدنت میتونی جامعه بشری رو به سوی آره و اینا و اونا هدایت کنی ...
جولی جان بازم برام توییت کن قول میدم دیگه به حرفات گوش بدم و ظرفای بعد شامو بشورم . عشقت مموتی .
سلام دمت گرم
سلام علیکم
جنگ را بردیم که الان کماکان غرب وحشی بیچاره هر روز دنبال دردسر جدیده اگر او پیروز میدان بود که دیگه بیکار میشد پس هنوز سر کاره با عمه ترامپ و خاله نتان یابو
به سلامتی مرد روزگار حضرت آیت‌الله خامنهای بزذگ
مرد فلجی توسط حسن روحانی شفا پیدا کرد ! منبع وعده پرس ...
مرد فلجی که مشغول تماشای تلویزیون بود در زمان پخش سخنرانی روحانی از جایش بلند شد و رفت تلویزیون را خاموش کرد . علی برکت الله .
مموتی جوری توییت انگلیسی مینویسه که انگاری ما یادمون رفته توو سازمان ملل بهش گفتن وقت تمومه ، گفت :
وان دقیقه . فقط وان مینیت ......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi