شناسه خبر : 77881
شنبه 05 مهر 1399 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادعای تفاوت در ارائه خدمات درمانی به جانبازان کذب است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادعای مطرح شده در صفحه اجتماعی یکی از فعالین سیاسی مبنی بر وجود تفاوت در ارائه خدمات درمانی ارتز و پروتز به جانبازان را تکذیب کرد.

دکتر عبدالرضا عباسپور با اشاره به طرح ادعای تبعیض در ارائه خدمات درمانی به جانبازان عزیز تصریح کرد: در روزهای اخیر و در میانه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صفحه یکی از فعالین سیاسی ادعای وجود تبعیض در ارائه خدمات درمانی ارتز و پروتز جانبازان مطرح شده که کذب است و طرح آن در این روزها باعث تأسف و شگفتی است.
وی با اشاره به ادعای مطرح شده ادامه داد: خدمات بنیاد به همه جانبازانی که نیاز به پروتز دارند در سطح پیشرفته ارائه می‌شود و تفاوتی بین گروه‌های مختلف جانبازی وجود ندارد ضمن اینکه خدمات درمانی ایثارگران از طریق قرارداد با شرکت بیمه‌گر با پوشش کامل و برای همه جامعه ایثارگری پیش بینی شده و به همراه قرارداد منعقد شده به صورت شفاف منتشر شده است.
عباسپور با بیان اینکه بر خلاف ادعای مطرح شده ارائه خدمات به جانبازان سال‌ها پیش از «بنیاد جانبازان» به «بنیاد شهید و امور ایثارگران» منتقل شده و نهادی به نام «بنیاد جانبازان» وجود ندارد در مورد بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تأکید کرد: بودجه خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه بودجه سالانه تصویب و توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص می‌یابد و ادعای اینکه نهاد یا دستگاه دیگری این بودجه را تأمین می‌کنند نیز خلاف واقع است.
معاون بهداشت و درمان بنیاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری امکان دسترسی به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد و می‌توان صحت اینگونه موضوعات را به راحتی بررسی و پیگیری کرد اما اینکه نگارنده پس از گذشت یک سال و در چهلمین سالگرد دفاع مقدس این ادعا را بدون استعلام صحت آن از مراجع مسئول به صورت عمومی منتشر می‌نماید شائبه برانگیز، جهت‌دار و قابل پیگیری است.
انتهای پیام/

منبع: ایثار
اینستاگرام
اخیر نماینده محترم اصفهان آقای مقتدایی در نامه ای خطاب به ریس جمهور از عدم پوشش کافی بیمه دی خبر داد که دندانپزشکی را پوشش نمیدهد و با بسیاری از مراکز بیمارستانی به دلیل بد حسابی قرارداد ندارد و برخی داروها هم تحت پوشش قرار نمیدهد . که ریس دفتر ریس جمهور طی نامه ای به آقای اوحدی خواستار رسیدگی فوری به این مسئله شدند.اگر این ها هم دروغ است لطفا معاون بهداشت جواب دهد. این خبر در سایت الف در امروز (5 مهر 1399)درج شده است
جانبازان زیر 25درصد متقاضی واکسن آنفولانزا هستند
چرا به به جانباز شیمیایی زیر 25درصد واکسن داده نمیشه؟
تبعیض در خدمات درمانی وجود دارد
به جانبازان زیر 25درصد حتمی خدمات درمان دندان هم پرداخت نمی شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi