شناسه خبر : 77927
دوشنبه 07 مهر 1399 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۵ اثرماندگار دفاع مقدس رونمایی می‌شود

۵ اثر با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس صبح فردا با حضور فرمانده کل ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا رونمایی می‌شود.

 

۵ اثر با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس رونمایی می‌شودروایت‌های ماندگار دفاع مقدس در قالب ۵ جلد کتاب صبح فردا با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش رونمایی می‌شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کارگروهی را به ریاست امیر سرلشکر حسنی سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبار سنجی در ۵ جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

این مجموعه ۵ جلدی در مرحله نهایی توسط ۷۰ نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که فردا با حضور فرمانده کل ارتش و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس از آن رونمایی خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi