شناسه خبر : 77930
دوشنبه 07 مهر 1399 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بخشی از وصیت‌نامه «شهید مصطفی کاظم‌زاده»

فرهنگسرای کار و تعاون، به مناسبت هفته دفاع مقدس بخشی از وصیتنامه «شهید مصطفی کاظم‌زاده» از سری برنامه عرفای واصل را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

بخشی از وصیت نامه «شهید مصطفی کاظم زاده» منتشر شد ویژه برنامه «عرفای واصل» بخشی از وصیتنامه شهدا وصیتنامه «شهید مصطفی کاظم زاده» به منظور به ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس ودر راستای اهداف سازمانی تولید و منتشر شده است.

شهید مصطفی کاظم زاده نهم شهریور سال ۱۳۴۴، در تهران چشم به جهان گشود. دانش آموز چهارم متوسطه بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دوازدهم مهر ۱۳۶۱، در سومار بر اثر اصابت ترکش توسط نیرو‌های عراقی شهید شد.

کتاب «دیدم که جانم می‌رود» مجموعه خاطراتی است از این شهید است که به قلم همرزم این شهید به رشته تحریر در آمده است «حمید داودآبادی» رزمنده و نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس، و نویسنده این اثر در رابطه با همرزم خود گفته است؛ شهید کاظم زاده برای من جان و روح بود و تنها شهیدی بود که من یک ماه قبل از شهادت، جلوی خود او، تا لحظه جان دادنش برایش گریه می‌کردم که از صبح خودش گفت من امروز بعدازظهر شهید می‌شوم.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند روز یکشنبه ۶ مهرماه به صفحه مجازی این مرکز به نشانی@farhangsara_kar مراجعه کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi