شناسه خبر : 77965
سه شنبه 08 مهر 1399 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواد‌های شهدای ورزشکار در ایلام

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان، علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و هیات همراه با خانواده‌های شهدای ورزشکار دیدار و گفت و گو کردند.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار با گرامی داشتن یاد و خاطره هشت سال رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ شهیدان و جانبازان و ایثارگران، گفت: امنیت و آرامش کشورمان و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرز‌ها و آب و خاک کشورمان رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش باشیم، شهیدانی که جاودانه اند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام‌هایی که شهدا برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.

مرادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در این دیدار با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازان گفت: ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

او بیان کرد: همه ما نسبت به خون شهدا و ایثارگران و جانبازان در هر پست و مقامی که هستیم وظیفه داریم و باید تلاش کنیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi