شناسه خبر : 77994
پنجشنبه 10 مهر 1399 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادران و همسران شهدا با خدا معامله کردند

مراسم بزرگداشت مرحومه «سیده طاهره سیدین» مادر شهید والامقام «محمدرضا فتحیان» و سردار «نصرالله فتحیان» رییس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس، امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

سردار «نصرالله فتحیان» رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس در حاشیه این مراسم با بیان این‌که ما در کشورمان وامدار مادران و همسران شهدا هستیم، اظهار داشت: مادر من چهار فرزند پسر داشت که در عملیات «بیت‌المقدس»، همه چهار پسر وی به همراه پدرم (همسرش)، در جبهه بودند. در همین اوضاع، من اطلاع پیدا کردم که مادرم نیز به پشت جبهه‌ها آمده و کار‌هایی نظیر شست‌وشوی لباس، پتو و... را برای پشتیبانی از جبهه‌ها انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که مادران و همسران شهدا از همه سرمایه‌های خود که همسر و فرزندان‌شان بودند، در راه خدا گذشتند؛ اما هنوز قدر این افراد در کشور شناخته نشده است.

سردار فتحیان تصریح کرد: مادران و همسران شهدا با خدا معامله کرده و اهل قرآن و اهل بیت (ع) بودند و مادر من نیز تا آخر عمر خود، منزلش پایگاهی قرآنی بود و امروز همه همسایه‌ها در غم از دست دادنش، عزادارند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌روزی که پیکر برادر شهیدم را آورده بودند، اواخر سال ۱۳۶۱ بود که مادر من محکم ایستاد و گفت که فرزندم یک امانتی از سوی خدا بود که امروز این امانت به خود خدا برگشته است؛ هرچند که مادر بود و جگرش می‌سوخت و گریه هم می‌کرد؛ اما به جهت این‌که می‌دید این مسیر، مسیر حق است، مقاومت کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi