شناسه خبر : 78026
دوشنبه 12 آبان 1399 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این تاریخ است که آمریکا را متهم می کند

فاش نیوز - چندین سال قبل امام خمینی (رضوان الله تعالی) از میان ما رفت و قبل و بعد از فوت امام راحل چندین اسطوره بزرگ انقلاب از میان ما رفتند و به مقام رفیع شهادت رسیدند.

در یک حادثه دلخراش نیز شهید بزرگوار حاج احمد کاظمی و بعد یکی دیگر از شاگردان مکتب امام راحل شهید بزرگوار حاج حسن طهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) و همراهانشان از میان ما رفتند و حالا هم یکی دیگر از شاگردان مکتب امام خمینی و قهرمان ما ایرانیان به نام حاج قاسم سلیمانی قهرمان مقاومت ملت های منطقه از میان ما رفت. ما مردم ایران با شکوهی بزرگ و بی نظیر آنها را تشییع کردیم ولی این اندوهی بزرگ بر دل هایمان برجای گذاشت. اندوه برای ما و شادی برای آنها، چرا که مرگ و بازگشت به سوی پروردگارحق است، اما ما مردم ایران مومن ترین بندگان خدا در زمان معاصر را از دست دادیم.

همه ما روزی از این دنیا خواهیم رفت و بیشتر گناهان ما از آنجاست که این واقعیت بزرگ یعنی مرگ را فراموش می کنیم.

هزاران انسان از اول پیدایش آمدند که حال نشانی از آنان نیست، برخی انسان ها به راه راست هدایت یافتند و برخی نه. چند صباحی دیگر قطعا هیچ کدام از ما نیز در این دنیا نخواهیم ماند و به سرای دیگر خواهیم رفت، پس باید بکوشیم در کار نیک که تنها چیزیست که با خود خواهیم برد از تاریخ عبرت بگیریم، که البته کسانی که از گذشتگان خود پند نگیرند خود عبرت دیگران خواهند شد.

 

این که بر رفتن امام راحل و شاگردان و هم فکران واقعی راه امام بگرییم موجه است اما این تمام دِینِ امام راحل بر گردن ما نیست بلکه تداوم و ماندن در راه آنها که راه خداست اصل است

 

این که بر رفتن امام راحل و شاگردان و همفکران واقعی راه امام بگرییم موجه است، اما این تمام دِینِ امام راحل بر گردن ما نیست و تداوم و ماندن در راه آنها که راه خداست اصل است. اینک حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر عظیم الشأن مسلمانان جهان و جانشین خلف امام راحل، راه او را که همان راه خداست ادامه می دهند و مسلمانان، همه عالم را بر روی زمین سرافراز خواهند ساخت تا نظام جمهوری اسلامی به عنوان یادگاری در تاریخ بشر از حکومت مقتدر الهی بر زمین باقی بماند.

آمریکائیان می گویند تحریم هائی که علیه ایران به کار بردیم در تاریخ جهان بی سابقه است و هر کشوری را ظرف چند سال از پا در می آورد. با منطق معمول حرف آنها درست است اما انقلاب اسلامی با خواست و اراده خداوند و بر اساس الهام او شکل گرفته و قرار نیست نشان دهنده حداکثر توان یک رژیم چپاولگرِ زورگو باشد، بلکه برای نمایش عظمتِ قدرت پروردگار عالم شکل گرفته است.

اینک زمانی است که خداوند لطف و رحمت خود را شامل انقلاب اسلامی ما کرده است تا نشانه هائی از عظمت خود را بر ما نمایان سازد، در آنجا که تدبیر عقل انسان و قدرت او به انتهای خود برسد عظمت اعجاز انقلاب اسلامی نمایان می شود. امروز خداوند می خواهد این انقلاب را به پیروزی برساند تا نمونه ای باشد از حکومت الهی بر زمین که با اعجاز او همراه شده است، بزرگی از آن خداست و سپاس او را که هوشمندترین و مقرب ترین بندگانش را به رهبری ما گمارده است.

فقط ادعای راه امام راحل را فریاد زدن شرط نیست، چون این تمامِ دِینِ امام بر گردن ما نیست، بلکه تداوم و ماندن بر راه انقلاب اصل است، ارزش انسان نزد خدا فقط میزان ایمان، عقل و شجاعت است نه چیز دیگر. لذا نه نژاد نه ثروت و نه حتی فرزندی یک شخص عالم بودن دلیلی بر انقلابی ماندن همه یاران امام راحل نیست، زیرا فرزند یک عالم بودن نیز تضمینی بر گمراه نشدن یک انسان نخواهد بود.

باید راه واقعی امام راحل را ادامه داد، امامی که خود را در محضر خدا می دید استقلال و منیَتی نه برای خود و نه برای دشمنان خدا نمی دید، برای کدخداها کمترین حیثیتی قائل نبود. لذا نه می ترسید، نه مأیوس می شد و نه هرگز دچار غرور می گشت. امام می گفت مسلمانان یک هدف مشترک دارند که می توانند با هم به آن هدف برسند. امام به جهانیان فهماند که تنها اسلام است که مایه سعادت بشر است و پیروزی واقعی وقتی است که اسلام با همه ابعاد و احکامش در ایران پیاده شود و پیروزی نهایی زمانی است که اسلام در همه اقطار عالم حکومت کند.

 

بزرگی از آن خداست و سپاس او را که هوشمندترین و مقرب ترین بندگانش را به رهبری ما گمارده است

 

برای آنکس که ایمان واقعی دارد توانگری و فقر دو روی یک سکه اند. جایگاه یک انسان را ایمانش تعیین می کند، نه نژاد، نه مقام و نه ثروت!

یک نفر رئیس جمهور یا وزیر یا ژن خوب است و دیگری یک راننده تاکسی یا لبو فروش و بی سواد، اما نزد خداوند تنها انجام درست و کامل وظیفه ای که خداوند بر دوش هر کدام از ما انسان ها نهاده مهم است، ارزش آدمی به عملکرد اوست نه مقام و رتبه ظاهری و یا ثروتش. ثروت واقعی هر انسانی میزان ایمان اوست که آن هم چیزی نادیدنیست، چیزی که فقط خداوند به اندازه آن واقف است.

ولی اکثریت مسئولین دولت روحانی گوئی این سخنان امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) را فراموش کرده اند که فرمودند: مردان بزرگ که خدمت های بزرگی به مردم خود کرده ‏اند اکثر ساده زیست و بی ‏علاقه به زخارف دنیا بوده ‏اند و آنها که اسیر هواهای پَست نفسانی و حیوانی بوده و هستند برای حفظ یا رسیدن به آن، تن به هر ذلت و خواری می‏ دهند و در مقابل زور و قدرت های شیطانی خاضع و نسبت به توده‏ های ضعیف ستمکار و زورگو هستند ولی وارستگان بر خلاف آنانند.

امروز اسلام و ایران نیازمند اتحاد و همدلی هستند و این روح حقیقی قرآن است که با افکار آزادیخواهانه و عقاید مترقی انقلاب اسلامی تطبیق می کند. این بی نظمی ها، بی ربطی ها و بی تدبیرها در کشور ربطی به قوانین اسلام ندارد. این مقرراتی است که تفسیر کنندگان و سازش پذیران دولت روحانی و اصلاح طلبان فاسد از اسلام توصیف می کنند که نتیجه اش چه می شود؟ سلطه استعمار آمریکائی صهیونیستی در قالب FATF و سند 2030 و CFT و امثالهم، این سایه شوم را یک مشت یهودی نژاد پرست اداره می کنند که روحیه عصیان گری دارند و مدام می گویند ما برترین انسانها هستیم، در حالی که فرمان سوم حضرت موسی (ع) چه بود؟

خضوع و خشوع و نشان بندگی و استغفار، ولی آیا اینان این چنین اند؟ اگر قرآن نبود قداست تورات و انجیل بقائی نداشت، خداوند به بنی اسرائیل فرمود: شگفتی در کفر و انکار شماست که نشانه های قرآن و خاتمیّت را که در کتاب آسمانی تان آمده تحریف و پنهان می کنید. طبق گفته قرآن دشمن ترین انسانها را برای مسلمانان و مومنین در قوم یهود می یابیم، ایران برای نابودی استعمار و استبداد و پرورش آزادگی و عزتمندی بشریت، همه امت اسلام را به اتحاد و همبستگی و به ظلم ستیزی و آگاهی دعوت می کند، آمریکائیان با هر لباس و به هر صورتی که جلوه کنند خائن هستند و این تفکر انقلابی و روحیه ای جهادی و خودکفائی هاست که حقانیت ایران و اسلام و انقلاب اسلامی را در جهان گسترش داده و می تواند توطئه های شوم آمریکا و اسرائیل را در نطفه خنثی کند.

 

| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi