شناسه خبر : 78028
شنبه 12 مهر 1399 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراف بزرگ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

قدرت عملیاتی حزب‌الله را بسیاری از کشورهای عضو ناتو ندارند

 

 

«بنی گانتس» با اعتراف به قدرت مقاومت لبنان گفته، قابلیت‌های عملیاتی که حزب‌الله لبنان دارد بسیاری از کشور‌های عضو ناتو ندارند.

چند روز پس از مفتضح شدن رژیم صهیونیستی بر سر دروغ نتانیاهو درباره انبار موشک‌های حزب‌الله در بیروت و ضاحیه، که با ابتکار عمل سید حسن نصرلله صورت گرفت، بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم در لابلای طرح اتهاماتی علیه این جنبش محبوب، اعتراف بزرگی کرد. «بنی گانتس»، اعتراف کرد، «حزب‌الله سازمانی است که قابلیت‌های عملیاتی آن در بسیاری از کشور‌های عضو ناتو نیز یافت نمی‌شود».
آنطور که خبرنگاران جوان نوشته، دولت آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی به منظور اعمال محدودیت‌های بیشتر بر «محور مقاومت»، فشار‌ها بر کشور‌های اروپایی را افزایش داده‌اند تا مبارزان حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت را به فهرست ادعاییِ «گروه‌های تروریستی»، اضافه کنند. البته این‌که رژیمی که جرم خودش «نسل‌کُشیِ تدریجی یک قوم» است و یک «رژیم آپارتاید» محسوب می‌شود و شرکای این رژیم، صلاحیتِ تروریستی خواندن گروهی که جرمش «دفاع کردن» است، را دارند یا نه، چیز دیگری است.
ضمن اینکه چه بسا آماده‌باش بیش از 2 ماهه رژیم صهیونیستی خود تأیید ضمنی سخنان گانتس است. «طال لِو-رام» خبرنگار روزنامه صهیونیستی «معاریو» گفته، آماده‌باش نظامیان این رژیم در مرزهای شمالی قبل از عید یهودی موسوم به «عرش» و از بیم عملیات حزب‌الله بیش از ۷۰ روز است که ادامه دارد. به گزارش فارس، لو-رام در ادامه گفته، برآوردها در ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد «حزب‌الله قصد انجام یک علمیات دارد».
گفتنی است، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله نیز در سخنرانی خود به این آماده‌باش اشاره کرد و گفت: «در مرزهای فلسطین اشغالی دشمن همچنان در حالت آماده‌باش است و این امر خوبی است. شاید این طولانی‌ترین زمانی است که ارتش آن در طول مرزها مستقر است و هیچ کدام از نظامیانش جرأت حرکت ندارند. احیانا‌ تانک‌هایی دیده می‌شود و مشخص نیست سربازی در داخل آن هست یا نیست. ما مرز را رصد و صبر می‌کنیم و اولویت اول و آخر ما، محقق کردن هدف [کشتن اسرائیلی‌ها] است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi