شناسه خبر : 78127
چهارشنبه 16 مهر 1399 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اوحدی: تأمین ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران

«سعید اوحدی» گفت: ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری‌ها تا پایان امسال تأمین خواهد شد.

 

تأمین ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران تا پایان سال/ ۲۰ درصد گلزار‌های شهدا نیاز به ساماندهی دارند «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه‌شنبه) در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان در گلزار شهدای گرگان، با اشاره به دغدغه وضعیت مسکن برای خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: ۵۰ هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری‌ها تا پایان امسال تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقم در مقایسه با ۱۷ سال گذشته، رشد ۲۰۰ درصدی داشته است، گفت: امروز سه تفاهم‌نامه با موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با استاندار گلستان منعقد می‌شود.

اوحدی تصریح کرد: قریب به ۲۰ هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که ۲۰ درصد آن‌ها نیازمند ساماندهی است و طی طرحی با همکاری دانشگاه‌ها و سپاه، براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال اجراست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با همکاری اورژانس کشور، تمهیداتی برای ارائه واکسن آنفولانزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد و والدین شهدا که سن بالایی دارند، در منازل‌شان به جای حضور در مراکز درمانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری طی دو سال گذشته مشکلاتی را با بیمه دی داشته که براساس توافقات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه، این مشکلات کاملاً مرتفع شده و هزینه‌های درمانی ظرف مدت ۴۸ ساعت پرداخت می‌شود.

اوحدی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه امروز، تلاش داریم با همکاری استانداری گلستان یک‌هزار مورد اشتغال و یک‌هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری استان را تامین کنیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
جناب اقای اوحدی ، با سلام و عرض ارادت:

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا/بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی/سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا
جناب ، هزار وعده خوبان یکی وفا نکنند . این اخر عمری برو 5هزار قطعه در ارامستان های کشور برای ما تهیه کن.

آقای اوحدی شما برادر عزیز و مدیر لایقی هستی ، از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را خواستاریم!
مسكن = قبر
جناب رئیس بنیاد کدام خانواده شهدا. برادر کوچک من هنگام شهادت پدر 2ساله بود والان 2تا بچه دارد 40 سال گذشت همش شعار وشعار. اگه میخواهید به خانواده شهدا وجانبازان رسیدگی شود این سازمان عریض وطویل که بابودجه جاریش می شود تمام مشکلات ایثارگران حل شود را ببندید ومسولیتش رابه سازمان‌های دیگر واگذار کنید مسکن را همین بنیاد بیمه کرده وحالا برای تامین خسارت 2 میلیون بیمه اش پرداخت می‌کند تعمیر خانه با 2 میلیون خنده دارترین وتلخترین جکی بود که تابحال شنیده بودم که شنیدم ما که از دست شما بنیادی ها دلخوری داریم خود دانید دیگر....... فاش جان اطلاع رسانی کن نه سانسور
سلام خدمت تمامی بندگان صالح خداوند
اینجانب جانباز از کار افتاده کلی هستم با ۴۰ درصد جانبازی آقای عزیز کدام زمین ۲۷ سال که داشتم معرفی شدم به سازمان زمین اردستان الان ۵۳ سال دارم با وجود اینکه پرونده من کامل است هنوز موفق به دریافت یک قطعه زمین نشد ام تهران ساکن هستم کسانی که از جبهه و ایثارگری هیچ نمی دانند در شهر اردستان موفق به دریافت زمین مسکونی و تجاری شده اند
با سلام به پیشگاه حضرت آقا امام زمان
جانباز از کار افتاده کلی هستم ۴۰ درصد تهران زندگی میکنم ۲۷ سال که داشتم معرفی شدم به سازمان زمین اردستان الان ۵۳ سال دارم هنوز موفق به دریافت زمین نشده‌ام
سلام آقای اوحدی .پول مسلک نیستیم وبهشت وجهنم رو از شما نمیخواهیم.که بعضی آقایان بزور میخوان ببرتمون بهشت.! ولی تو این اوضاع بد اقتصادی واقعا بدادمان رسیدید.درماده38 .شاید رضایت همه نباشد ولی تا قیامت دعایتان میکنیم که یادمان بودید.خیر ببینید.
به همسران شهدایی که خونه ندارن مستاجرهستن تعلق میگیره؟
برادر شفیعی جناب اوحدی که گناهی نکرده خیانت آونهایی کردند که دوره قبل حق حقوق جانبازان را پا یمال کردند با وعده وعیدهای پوچ و تو خالی منجمله تعلق گرفتن امتیازات جانبازان 25 درصد به جانبازان زیر 25 درصد که چند سال از گفتنش میگذرد و قولهای دیگر که هنوز تحقق نیافته
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi