شناسه خبر : 78160
شنبه 19 مهر 1399 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مسائل دانشجویان شاهددانشگاه آزاد اسلامی

موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

 

بررسی موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامینشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و «محمدمهدی طهرانچی» رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست که در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی در آن حضور داشتند، موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران تأکید شد.

در این دیدار همچنین ضمن تأکید بر توافقات و مصوبات قبلی، نحوه تعامل آموزشی و شهریه دانشجویی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

خاطرنشان می‌شود؛ سامانه یک‌پارچه آموزشیار در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده که یکی از مصوبات نشست مرداد 95 ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه بوده است.

این درحالی است که در حال حاضر، بالغ بر 48 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نشستهای الکی وعکس گرفتن و مصاحبه تا کی چرا مصوبات برنامه ششم ایثارگران درخصوص ۳۰درصد تخفیف شهریه فرزندان جانباز زیر ۲۵درصد ورزمنده گان بالا ی شش ماه اجرا نمیشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi