شناسه خبر : 78173
یکشنبه 20 مهر 1399 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت های درمانی جهادی گروه حاج احمد متوسلیان

در کنار جانبازان، بیماران را دریابیم/فیلم

هر کس در برآوردن نیاز بیماری بکوشد، خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد، از زیر بار گناه خویش بیرون می‌رود، مثل آن روز که از مادر، زاده شده است».

فاش نیوز - جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، در این روزهای متبرک به نام و یاد اهل بیت (ع)، به طور ویژه‌ در حال پیگیری درمان چندیم کودک و نوجوان معلول هستند.

 این جهادگران که جهاد را بی وقفه بر خود واجب می‌دانند، در این دوره از بازدید خود از روستاهای دورافتاده بلوچستان، جهت انجام امور درمانی چند کودک دارای معلولیت با شرایط خاص، این عزیزان را به تهران منتقل نموده اند و جز فراهم کردن محل اسکان و تغذیه و رسیدگی به این عزیزان، پیگیر درمان معلولیت‌های ایشان از قبیل زخم بستر، عدم تحرک و پوکی استخوان، جراحی پا و ... می باشند.

باشد که عزاداری‌های عاشقانه خود را با بذل مال خود در این مسیر، کامل و مقبول گردانید.

 جانبازان گروه جهادی و به ویژه حاج حسین اسرافیلی، مسئول ایثارگران گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و مسئول اجرایی این گروه، جانباز حاج اکبر حسین زاده در بیانیه‌ای به سوی خیرین گرانقدر جهت کمک به درمان این بیماران نیازمند، دست یاری دراز کردند.

من سَعی لِمَریضٍ فی حاجَةٍ قَضاها أو لَم یَقضِها، خَرَجَ مِن ذُنوبِهِ کَیَومَ وَلَدَتهُ اُمُّهُ.
پیامبر خدا صلی الله علیه: و آله فرمود: «هر کس در برآوردن نیاز بیماری بکوشد، خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد، از زیر بار گناه خویش بیرون می‌رود، مثل آن روز که از مادر، زاده شده است».

در این روزهای متبرک بنام و یاد اهل بیت ع که در آستانه خروج از ماه‌ صفر و ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام هستیم، همت کنیم تا ما نیز بتوانیم حزن و اندوه را از چهره‌ی خانواده‌های محرومی که کودکان بیمار دارند، بزداییم. چراکه این خانواده ها، توان درمان جگرگوشه‌شان را ندارند اما جهاد همچنان ادامه دارد...‌

جا دارد به شکرانه‌ی سلامت فرزندانمان و جهت نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان معصوم و دردمند، به‌یاریشان بشتابیم.
چند نفر از این کودکان عزیز، رنجور و بیمار، هم‌اکنون از منطقه‌ی چابهار به تهران منتقل شده و در نوبت جراحی و درمان قرار دارند‌.

لطفا جهت کمک به امر درمان این عزیزان، با نیت قربتاً الی الله و با توسل به پیامبر اعظم(ص)، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.

حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

 

و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی

بیصبرانه منتظر یاری شما هموطنان مهربان هستیم.

ما جانبازان ۷۰درصد جنگ تحمیلی تضمین می‌نماییم تا کمک‌های شما خیرین گرامی مستقیماً به امر درمان این کودکان‌ معصوم اختصاص یابد.

حسین اسرافیلی- اکبر حسین زاده
نمایندگان قرارگاه جهادی-مهندسی سردار حاج احمد متوسلیان

download

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi