شناسه خبر : 78185
دوشنبه 21 مهر 1399 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمله رهبر انقلاب که دل "علی خوش لفظ" را آرام کرد

در دیدار شهید علی خوش لفظ راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد با رهبر انقلاب, ایشان جملاتی را بیان کردند تا دل این جانباز دفاع مقدس آرام بگیرد.

علی خوش لفظ از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی به دیدار همرزمان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد.شهید علی خوش لفظ از رزمندگان و جانبازان 70 درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم بن عقیل، والفجر 5، کربلای 4 و کربلای 5 حضور داشت و  سرانجام در عملیات کربلای 5 بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد و سالها این درد و رنج را تحمل کرد.

او راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد بود که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد. رهبر معظم انقلاب پس از خواندن کتاب, بر این کتاب تقریظ کردند.علی خوش‌لفظ پنجشنبه 1395/10/16 با امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. در این دیدار رهبر انقلاب جملاتی را بیان کردند تا دل این جانباز دفاع مقدس در خصوص نگرانی هایی که داشتند, آرام بگیرد.

در ادامه این فیلم را ببینید:

 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi