شناسه خبر : 78195
دوشنبه 21 مهر 1399 , 13:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکست سنگین نیروهای سعودی در یمن

نیروهای مشترک یمنی حمله شدید نیروهای سعودی مستقر در برخی مناطق صحرای الجوف واقع در شمال شرق یمن را ناکام گذاشتند.

برخی منابع اطلاع رسانی اعلام کردند نیروهای یمنی توانست با این حمله مقابله کرده و دهها مهاجم را در الجوف به هلاکت برساند.

نیروهای متجاوز پس از هلاکت سرتیپ عبدالعزیز حنکل یکی از فرماندهان بزرگ مزدوران متجاوز فرمانده تیپ 110 و رئیس اتاق عملیات نظامی متجاوزان در الجوف صربه سنگینی خوردند.

برخی منابع اطلاع رسانی یمنی نیز اعلام داشتند نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی توانست خالد الخضمی رئیس عملیات تیپ 3 مرزبانی را در درگیری در مرزهای یمن و عربستان به اسارت بگیرد.

این در حالی است که بازداشت نیروهای متجاوز در مناطق جنوب ادامه دارد به گونه ای که رسانه های یمنی از ترور یکی از شیخ های قبیله ای استان ابین در جنوب یمن خبر دادند.

رسانه ها اعلام داشتند شبه نظامیان وابسته امارات وی را به اعتبار هوادار دولت هادی ترور کردند یک شخصیت برجسته در گروههای مخالف با حضور عربستان در المهره نیز ترور شد .

رسانه ها از تیراندازی افرادی ناشناس به احمد بن بله الحریزی شاعر و فعال سیاسی که دارای تابعیت عمانی است در استان مرزی المهره با سلطان نشین عمان خبر دادند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi