شناسه خبر : 78201
دوشنبه 21 مهر 1399 , 16:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلات «شاهد» الکترونیکی شد

رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: از سال گذشته مجلات شاهد در سایت mag.navideshahed.com بارگذاری می‌شدند، اما بعد از این در سایت نوید شاهد به صورت آنلاین و با انتشار و پشتیبانی محتوایی اخبار روز قابل دسترسی قرار گرفتند.

وی ارائه خدمات الکترونیکی فرهنگی را از اولویت‌های بنیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: میزان بالای دربرگیری، سرعت، امکان پاسخ به سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف و به‌روز بودن اخبار جزء مزیت‌های مجلات الکترونیکی است که در شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا می‌تواند افزایش سرانه مطالعه را همراه با سرگرمی و پرکردن اوقات مخاطبان به همراه داشته باشد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۱۳۰ هزار بازدید از سایت نوید شاهد صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی برای بازنشر فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ نرم افزار چندرسانه‌ای، ۱۱۵ کتاب گویا و ۱۵ کتاب نشر شاهد به صورت ترجمه انگلیسی تولید و منتشر خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi