شناسه خبر : 78209
سه شنبه 22 مهر 1399 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آماده‌باش حزب‌الله عراق:

تمام سلاح‌ها به سمت نظامیان آمریکایی نشانه رود

آماده‌باش حزب‌الله عراق: تمام سلاح‌ها به سمت نظامیان آمریکایی نشانه رود

ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد که در صورت تجاوز دشمن به الحشد الشعبی آتش بس مشروط لغو خواهد شد، وی خواستار نشانه رفتن سلاح‌ها به سمت اشغالگران آمریکایی شد.

به گزارش العهد، ابوعلی العسکری خطاب به رزمندگان شجاع گفت همگی سلاحهای خود را به سمت مواضع آمریکایی ها در کشور نشانه گیری کنید.

بیشتر بخوانید

وی افزود رزمندگان به شناسایی، استقرار و جهت گیری سلاحهای مستقیم و غیر مستقیم خود به سمت منافع دشمن و پادگان ها و جنگ افزارها و خودروهای نظامی اش چه در خاک عراق یا جنگ افزارهایی که حاکمیت هوایی عراق را نقض می کنند، ادامه دهند، رزمندگان باید در نهایت آماده باش و آمادگی باشند تا در صورت لزوم، چیزی از دشمن باقی نگذارند و تنها چیزی که آنها را نجات می دهد، نتایج تحرکات سیاسی برای جدول بندی خروج آنها از عراق خواهد بود.

مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق خاطر نشان کرد رزمندگان همچنین باید تمرکز خود را بر هیئتهای دشمن صهیونیستی قرار دهند که به طور مستمر به برخی پایگاه های آمریکایی در کشور رفت و آمد می کنند.

العسکری افزود باید گزارش روزانه ای برای اطلاع رسانی به ملت عراق در خصوص تجاوزات صهیونیستی آمریکایی به حریم هوایی عراق ارائه شود و همچنین گزارشی هم باید برای افشای فعالیتهای خرابکارانه و دستگاههای اطلاعاتی و افشای تعداد نظامیان و سلاحها و تحرکاتشان تهیه شود.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi