شناسه خبر : 78233
چهارشنبه 28 آبان 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

علت گرایش به دولت یازدهم، دروغ بود!

فاش نیوز - یک سئوال به طور مبهم و تقریباً مشابه یک معمای پیچیده و سخت در ذهن دوستداران انقلاب اسلامی درحال شکل گیری است. همچنین یک توهم از نوع خاص در ذهن دشمنان انقلاب ترسیم شده است به طوری که امروز هم دوستان و هم دشمنان انقلاب اسلامی این درگیری فکری تواما دارند. بنابراین با توجه به این موضوع ما از منظر بیرون ازسیستم بواسطه مراودات مستقیمی که با مردم داریم به آن می پردازیم.

سال 96 بود که انتخابات دور دوم ریاست جمهوری بعد از چهار سال که از بدقولی، بدعهدی و عدم پایبندی روحانی به موارد مطروحه مناظراتی می گذشت با تخریب چهره های خدوم و انقلابی مانند آیت الله رئیسی و سردار رزمنده بسیجی قالیباف با همکاری معاون اول خود با برنامه ریزی مدون توانست آرای مردم را جذب نماید.

البته یک مطلب مهم و دلیل اصلی گرایشات به سمت روحانی، دروغگویی آنها بود و نباید این مطلب را نادیده گرفت. اما چه چیزی عامل گرایشات مردمی (که از صفر تا صد دنبال ارزش های انقلاب و خط امام راحل بود) به سمت طیف لیبرال شد را عرض خواهم کرد.

مهمترین عامل اصلی، عملکرد افرادی خاص بود که بانام اصولگرایان و با اعلام وابستگی شان به نظام اسلامی بدترین کارهای ممکن راانجام دادند. این موضوع درحالی به وقوع پیوست که آنهائی که در حقیقت دنبال انقلاب و پیروزی آن بودند و در این راه بنابر نیاز مسیر جانهای شان را اهدانمودند و سلامتی شان از هفتاد درصد تا پنج درصد را هدیه کردند. در حالی که خانواده های شان برای ابتدایی ترین ملزومات زندگی محتاج بودند و ایام را به سختی سپری می کردند.

 افرادی خاص با جلوه گری انقلابیون و انتصاب خود به این طیف ضمن نفوذ در دستگاه های مختلف کشوری ولشگری و دسترسی به بیت المال هر آنچه می توانستندبهره برداری کردند. متاسفانه انعکاس این موضوع در جامعه باعث ایجاد تردید و دلسردی مردم از ارزش های واقعی انقلاب اسلامی شد. اگر بخواهیم با صداقت به موضوع نگاه کنیم بایدگفت که واقعیت هم همینطور بوده است .

بطور مثال مردم می دیدند که فلان همسایه شان تا دیروز در طیف ضعیف جامعه قرار داشت ولی به یک باره بعد از یک انتصاب یا یک ابلاغ کاری جزو بالا شهرنشینان شده است و بهترین و مدرنترین خودروهای گرانقیمت را سوار و شروع به ساخت و سازهای متعدد  کرده است.

 بنابراین با مشاهده این وضعیت غیر متعارف ابهامات موجود صد برابر بیشتر شده  و ذهن مردم را درگیر نموده است که انقلاب اسلامی همان انقلابی که گفتند نیست و انواع تهمت ها و افتراها را به انقلاب زدند.

 همین عملکرد غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیرشرعی این افراد راه را برای روحانی باز کرد. والا روحانی در دوره قبلی در رسانه های جمعی عمومی قول داده بود که ظرف صد روز اوضاع را روبراه کند. درحالی که  صد ها روز گذشت و وضعیت مردم هر روز بدتر از روز قبل شد. اما راه های گریز زیرکانه جناب روحانی همه را در یک ابهام فکری نگه داشت و این ابهامات امروز منجر به تخریب کامل چهره ایشان و افراد نزدیک به او شده است.

صادق زیباکلام یکی ازطرفداران دو آتیشه روحانی بود و در انتخابات 96 کارناوالی راه انداخته بود که خود گرداننده آن بود. ایشان در درون جلسات و سخنرانی ها و تیم همراهش در بیرون شادی و هلهله کنان هر سخنی را با دست زدن و هورا کشیدن و رژه رفتن تائید می کردند.

اما همین زیباکلام امروز یکی از منتقدین سرسخت حسن روحانی شده است و کار به جایی رسیده است که بطور علنی اعلام می کند اصلاح طلب ها دیگر وجه ایی در درون جامعه ندارند. این یک واقعیت است ولی چون از زبان کسی که عقایدش مغایر با ارزش های انقلاب اسلامی است خارج شده است توجه زیادی بهخود جلب نمی کند.

بنابراین با نهایت تاسف و تاثر باید گفت آن روزی که حسن روحانی با بکار بردن الفاظ  رکیک و زننده چهره های خدوم را مخدوش کرد و ما 23 ملیون رای را بر اساس ترفندهای اجرایی ایشان در صندوق های رای ریختیم، هیچ توجهی به هشدارهای داده شده ازسوی رهبری نکردیم.

با کمال تاسف باید بگویم آن وقتی که جناب روحانی در مقابل سخنان حکیمانه رهبر انقلاب واکنش های تند و غیر اخلاقی نشان می داد ما به اصل موضوع توجه نداشتیم و نخواستیم ما هم حکیمانه با مسایل برخورد نمائیم.

متاسفانه با یک اقدام کاملا غیرمنطقی و نامتناسب پای در میدان نهادیم و در حقیقت اغفال سحر و جادوی روحانی شدیم و 23 میلیون رای به ایشان دادیم. بعد از اینکه ماهیت این شخص برای همگان روشن شد و ایشان نه تنها به وعده هایش عمل نکرد بلکه اصول وعقاید را هم زیر پا گذاشت آن وقت همه انتقادات را به سمت رهبری کردیم. سوالاتی از این دست که چرا حضرت آقا ایشان را عزل نمی کند و یا چرا رهبری ورود نمی کند و خوب است که رهبر واردشود و برخورد نماید.

متاسفانه این حرفها را بدون در نظر گرفتن شرایط و اصل قانون به حضرت آقا نسبت می دادیم ولی خودمان در مقابل کارهای عجیب و قریب روحانی و کابینه اش سکوت اختیار کرده و منتظر رهبری بودیم. درحالی که رهبر عزیز و فرزانه به احترام آرای ماخوذه در صندوق های رای نه تنها جبهه گیری ننمودند بلکه با درایت کامل و اشراف بر امور فرمودند که دولت باید تا آخرین روز کاریش بماند و کار کند.

 این سخن حکیمانه آقا آب سردی بود بر آتش آنهایی که حقیقتا دلسوز نظام و شهدا بودند و همگان را به یک سکوت مطلق سوق داد. مردمان این سرزمین هشت سال همه سختی ها را تحمل کردند و گرانی های 300درصدی را به احترام خون های داده شده در راه انقلاب به جان خریدند و تغییر قیمت مایتحاج عمومی از 10هزار تومان به یکصد و پنجاه هزار تومان را تحمل کردند.

مردم نه بخاطر روحانی و کابینه لیبرال گرایش بود بلکه تصاویر شهدای مظلوم و وصایای آنها و حجب و حیای جانبازان جنگ بقول قدیمی ها نمدینی بود که جلوی ضربات بر شیشه را می گرفت و این سختی قطعا باید نتیجه بدهد. امید آن است آنهایی که با علم و یقین و هماهنگی با کدخدای به آینده خوشبین هستند. آنهایی که قسم های جلاله خوردند و دروغ گفتند روزگاری نه خیلی دور بلکه به همین زودی ها مانند طبری ها در جایگاه متهم قرار خواهند گرفت و تفهیم اتهام خواهند شد تا شاید از شدت و حدت شرمندگی شان در مقابل شهدا و جانبازان کاسته شود.

والســــــلام من اتبع الهدا

رضا امیریان فارسانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi