شناسه خبر : 78258
پنجشنبه 24 مهر 1399 , 14:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهدای خان طومان در مازندران/ تصاویر

تشییع پیکر شهدای خان‌طومان در مازندران با حضور پرشور مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای ساری، قائم‌شهر، آمل، بابل و فریدونکنار در حال برگزاری است.

تشییع پیکر شهدای خان طومان در مازندران/یک استان به احترام شهدا ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تشییع پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم از شهدای خان‌طومان در شهرهای ساری، قائم‌شهر، آمل، بابل و فریدونکنار در حال برگزاری است.

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمود رادمهر در شهرستان ساری آغاز شده است و نماز بر پیکر این شهید در محل سپاه شهرستان ساری توسط آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه شد.

شهید رادمهر حتی می‌توانست فرمانده لشکر شود

فرمانده اسبق سپاه کربلا با بیان اینکه شهادت حق شهید رادمهر بود، گفت: شهید محمود رادمهر یکی از نمونه‌های مدیریتی کامل بر اساس ویژگی‌های اخلاقی، انسانی و انقلابی بود از محدود گزینه‌هایی بود که در مقطعی که من در مازندران بودم، ایشان زمینه رشد تا جایگاه فرمانده لشکری را داشت. ( بیشتر اینجا بخوانید)

فیلم| آسمان ساری شهید رادمهر را در آغوش کشید

پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر تا خانه ابدی بدرقه شد و یک شهر در حسرت نوگلش آرام آرام مویه کرد و بر سر و سینه زد.( بیشتر اینجا ببینید)

۱۱:۴۵ دقیقه پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در خانه ابدی آرام گرفت و آرامگاه ملامجدالدین ساری بعد از میزبان این ستاره خان‌طومان است.

تشییع پیکر شهید محمد بلباسی نیز از حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر آغاز شده است و قرار است پیکر پاک این شهید تا گلزار شهدا سید ملال به صورت خودرویی تشییع و سپس
بین مزار عموی شهیدش شهید بلباسی و شهید شیرسوار تدفین شود.

 مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد بلباسی از قائمشهر به‌صورت رژه خودرویی و موتورسیکلت هم اکنون در حال برگزاری است.

 پیش از این تصویری از منزلگاه ابدی شهید محمد بلباسی توسط برادر شهید در صفحه اینستاگرامی منتشر شده بود در حالی که بالایش نوشته شده بود" مکن ای صبح طلوع...

فیلم| تشییع پیکر شهیدمحمد بلباسی با نوای یا حسین (ع) در قائمشهر

پیکر مطهر شهید محمد بلباسی امروز در قائمشهر با حضور مردم و مسوولان به منزلگاه ابدی بدرقه خواهد شد.( بیشتر اینجا ببینید)

۱۲:۵۰ دقیقه مقارن با اذان ظهر پیکر پاک شهید مدافع حرم محمد بلباسی در دامان خاک در جوار سرداران شهید بلباسی و شهید شیرسوار آرام گرفت.

در آمل نیز پیکر پاک شهید حاجی‌زاده از میدان هزار سنگر آمل آغاز و تا امامزاده ابراهیم (ع)  تشییع می‌شود.

هم اکنون مراسم خودرویی تشییع پیکر شهید رضا حاجی‌زاده در شهر هزار سنگر آمل با حضور مردم شهیدپرور این شهرستان در حال برگزاری است.

گفتنی است تصاویری از این شهید جوان آملی در کنار تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته و نوشته ای با شرح" این راه ادامه دارد" در زیرش درج شده است.

 

فیلم| مراسم تشییع شهید رضا حاجی‌زاده

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده، با حضور مردم دلداده شهرستان آمل میدان هزار سنگر آمل آغاز شد و قرار بود به سمت امامزاده ابراهیم آمل تشییع و تا ظهر تدفین شود که به دلیل استقبال مردم خودروی حامل پیکر شهید در بین مردم شهیدپرور آمل در حال تردد است و مسیر تردد به سمت امامزاده به کندی سپری می‌شود.( بیشتر اینجا ببینید)

تشییع پیکر پاک شهید محمد رجایی‌فر نیز در شهرستان بابل از سپاه بابل تشییع به سمت کامیکلا روستای شهید تدفین می‌شود.

فیلم| تشییع پیکر حسن رجایی‌فر

شهید مدافع حرم بابلی تشییع خودرویی پیکر شهید مدافع حرم حسن رجایی امروز در شهرستان بابل انجام به مقصد زادگاه شهید برگزار شد.( بیشتر اینجا ببینید)

آخرین سلفی با پدر + عکس

فرزندان شهید رجایی‌فر گویی حال دل‌شان کمی بهتر است، محمد و مهدیه کنار پدرشان که تنها یک تابوت است آخرین سلفی را گرفتند، و امروز روز آخرین دیدار است... (بیشتر اینجا بخوانید)

همزمان با اذان ظهر پیکر پاک شهید مدافع حرم، حسن رجایی‌فر که در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید، با استقبال گرم مردم ولایت‌مدار شهرستان بابل در مزار ابدی‌اش در روستای زادگاه خود (کامی‌کلا) بخش بندپی‌غربی شهرستان بابل تدفین شد و پیکر این شهید در داخل درالقرآن  این محل که خود شهید متولی ساخته بود، انجام شد و از این به بعد اهالی روستا میزبان قهرمان ملی کشورشان هستند.

همچنین تشییع پیکر پاک شهید علی عابدینی نیز از اداره آموزش و پرورش فریدونکنار تا میدان درنا این شهرستان و در نهایت روستای «فِرم» زادگاه این شهید خاکسپاری می‌شود...

مراسم خودرویی تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی عابدینی در شهرستان بابلسر، با خودروهای خاکی بهیاد ایام دوران جنگ در سوریه در حال برگزاری است، هر خورود با تصاویر زیبای این شهید مزین شده است.


مردم ولایت مدار خطه مبارک پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهندس علی عابدینی را با شکوهی خاص در فریدونکنار و روستای زادگاهش فرم تشییع و خاکسپاری کردند تا بار دیگر نشان دهند پای عهد خود با امام خامنه‌ای و سربازانش محکم ایستاده اند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi