شناسه خبر : 78275
شنبه 26 مهر 1399 , 14:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زیارت مزار شهید ورزشکار در غیاب وزیر ورزش/ عکس

زیارت مزار شهید ورزشکار و تجلیل از خانواده‌ شهدا در غیاب وزیر ورزش+ عکس

مراسم غبارروبی مزار شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

در سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام و به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام و زیارت این مقبره که در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین قرار دارد، صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله و ... حضور داشتند. البته در حالی که اعلام شده بود مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم شرکت می‌کند، اما او حضور نداشت.

در این مراسم ضمن تقدیم گل به شهید گمنام و قرائت فاتحه توسط مسئولین، از خانواده شهیدان عباس آبیاری و مسعود عسگری تجلیل به عمل آمد.

ورزش جانبازان و معلولین , ورزش جانبازان و معلولین ,

 عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در این مراسم اظهار داشت: از همه کسانی که در عرصه ورزش کشور تلاش و جهاد می‌کنند و در جهت ارتقای نشاط و کسب افتخارات قدم برمی‌دارند، تشکر می‌کنم. هفته تربیت بدنی فرصتی است که بتوانیم دستاوردهای ورزش را اطلاع رسانی کنیم و مردم را در جریان آنها قرار بدهیم. تلاش زیادی در حوزه گسترش ورزش انجام می‌شود.

 وی با اشاره به افتتاح 450 خانه ورزش روستایی در هفته جاری و 1150 خانه ورزش روستایی تا پایان سال ادامه داد: اگر همدلی و هم افزایی باشد، می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش باشیم. این اعتقادات را داریم که اولویت اصلی توسعه ورزش همگانی است.

ورزش جانبازان و معلولین ,

 احمدی گفت: در حوزه فرهنگی شاهد اتفاقات خوب زیادی در ورزش بوده‌ایم. بیش از پنج هزار شهید ورزشکار دفاع مقدس و 135 ورزشکار شهید مدافع حرم داریم که به آنها افتخار می‌کنیم. وجود خانواده‌های این شهدا مایه برکت و افتخار است و هر قدمی که برداشته می‌شود، حاصل دعای آنها است و انشاالله قدردان وجود آنها باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi