شناسه خبر : 78283
یکشنبه 27 مهر 1399 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو مادر شهید به فرزندانشان پیوستند

خانم «لیلی‌ده رضائی» والده مکرمه شهیدان «عیدمحمد، خیرمحمد و پیرمحمد طایفه رشیدی» صبح امروز پنجشنبه 24 مهرماه بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 
شهیدان «پیرمحمد طایفه رشیدی» متولد سال 50، «خیرمحمد طایفه رشیدی» متولد سال 49 و «عیدمحمد طایفه رشیدی» متولد سال 47 در شهرستان بم بودند که سال 68 در منطقه ریگان توسط اشرار مسلح ترور و به شهادت رسیدند. مزار این شهیدان در گلزار شهدای شهرستان زادگاهشان قرار دارد.

 

همچنین مرحومه «عالیه محبتی» مادر شهیدان «سعید و غلامرضا زارعی» از شهدای شهرستان زرقان استان فارس در سن 83 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه امروز پنج‌شنبه 24 مهرماه در شهرستان زرقان تشییع و در گلزار مطهر شهدای آن شهرستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
شهیدان «سعید و غلامرضا زارعی» به ترتیب سال 61 و سال 65 در عملیات‌های رمضان و کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi