شناسه خبر : 78329
سه شنبه 29 مهر 1399 , 08:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد شیرازی آسمانی شد

"محمدهادی جوانمردی"جانباز پرتلاش ۷۰ درصد شهرستان شیراز به علت بیماری و عوارض مربوط به جانبازی شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد استان فارس در دوران دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت و فعالیت فرهنگی و تحمل ۳۵ سال رنج ناشی از مجروحیت وجانبازی به شهادت رسید.
 
جانباز ۷۰ درصد «جوانمردی» به یاران شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش "محمدهادی جوانمردی"جانباز پرتلاش ۷۰ درصد شهرستان شیراز به علت بیماری و عوارض مربوط به جانبازی شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.
این جانباز بسیجی دوران پرشکوه دفاع مقدس شهید در سال 64 در منطقه فاو بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر، موج گرفتگی و جراحت شیمیایی در نواحی پوست، چشم و ریه مجروح شده بود و مدال پرافتخار جانبازی را بر سینه داشت.

پیکر مطهر جانبازشهید"جوانمردی" صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۹ صبح از مقابل حسینیه دارالرحمه شیراز تشییع و سپس در گلزار مطهر شهدای این شهر در کنار همرزمانش به خاک سپرده خواهدشد.
 
اینستاگرام
انا لله و انا الیه راجعون
انشا الله روحش شاد و با اولیا الله محشور
العاقبه للمتقین
خداوند عاقبت مارا هم ختم به خیر کند
یا ایتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیه.... شهادتش مبارک
شهادت غرورافرین مردان هشت سال دفاع مقدس که متاسفانه همچون کتابچه ای درکنج تاقچه هابه فراموشی سپرده شده اندوبه خیل یاران صفرکرده خوداسمانی شدتسلیت بادتازنده ایم ماملت شهیدپرورونک یادتان وراهتان راادامه خواهیم داد
انشالله باشهدای کربلا محشورشوند
یادش بخیر
سلام شهید عزیز التماس دعا شما جایت خوب هست لطفا هوای ما را داشته باش.ممنون سلام من را همراه با عرض ادب فراوان به دیگر شهدا برسان
تولدت مباااارک رفیق شهیدم.♡
1400/6/10
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند....در فراغت میسوزیم... بزرگ مردانی فراموش نشدنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi