شناسه خبر : 78390
چهارشنبه 07 آبان 1399 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

و باز هم عدالت!

فاش نیوز - بسم الله الرحمن الرحیم؛ حضرت محمد مصطفی(ص) که آمد اسلام پاک را به مشیت مهرورزانه و رحمت لایتناهی پروردگار مهربان به بشریت هدیه کرد و به اراده خداوند نزد ملکوتیان رفت.

اما این نام زیبا و دلنشین سرمایه‌ای شد که تا هرکسی از ظنّ خود یارش باشد!

خوارج از این میان نماز و عبادتش را گرفتند اما فراموش کردند که نمازشان قرار بود تنهی عن‌الفحشاء و منکر باشد!.. 

ولی سرانجام تیغ تیزی شدند در دست زنگی مست تا سر از قامت رعنای عدالت جدا کنند!

امثال معاویه و عمروعاص هم قرآنش را بر سر نیزه کردند تا بی‌بهانه بر منبر رسول‌الله(ص) تکیه بزنند و دست عدالت را از امت پیامبر اکرم(ص) کوتاه کنند..

و اینجاست که کار امام علی(ع) آن داناترین و شجاع‌ترین یار رسول‌الله(ص) در اثبات بی‌دینی معاویه برای مردم مسلمان! بسیار سخت و جان‌فرساست و کار امام حسن مجتبی(ع) تا بدانجا دشوار و خطیر می‌شود که خود سلحشورش، را برای حفظ قران کریم و جان اندک مومنان باقی‌مانده، ناچار به صلح(عزتمندانه) می‌بیند.

و امروز هم امت خاتم‌الانبیا، حضرت محمد(ص) پر است از آنها که مناسکشان عالمانه یا جاهلانه در دست دشمنان عدالت است..

آیا حضرت مهدی (عج) هم قرار است برای اجرای عدالت زیبایش با عبادت‌کنندگان و نمازگزاران و قاریان قرآن جهاد کند؟!

|محمدرضا سابقی

 

اینستاگرام
عالی .. کاش قلم بدستان صریحانه بیشتر در باره مهدویت بنویسند شفاف و خوب
دست همه مسولین زحمت کش درد نکند.من کانون گرم زندگیم را بخاطر فقر مادی ونداشتن یک سرپناه راازدست دادم وده سال این عذاب وشرمندگی را نزد تک تک خانواده میکشم من طلب از کسی ندارم ولی توقع دارم.دست زمین خورده رامیگیرند.نه پوسخندش زنند. روزی رفتیم برای دفاع از دین ووطن وناموس. ام فقر ونداشتنها شد دزدناموس. فقط شب وروز از خدای خودم طلب گرفتن جانم را میکنم .کفرگفتم.نه اخه نمدانند درد شکستن یک مرد رانزد خانوادش.التماس دعا ازهمه رزمندان شیر مرد دارم.ازخدامیخواهم که هیچ مردی نبیند روزها نامردی یاحق .ما سوختن را از جوانی یدک دارم .خدا بامن است.جانباز وایثارگر.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi