شناسه خبر : 78402
یکشنبه 04 آبان 1399 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول استان البرز وجود ندارد

عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول استان البرز وجود ندارد/ بی‌اعتنایی شورای شهر کرج به مطالبات

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان در استان البرز گفت: عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول در استان البرز وجود ندارد و علی‌رغم پیگیری‌های صورت‌گرفته کمکی برای رفع مشکلات پیش روی این ورزشکاران نشده است.

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج، درباره مشکلات  ورزشی  معلولان استان البرز اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها بسیاری از تمرین‌ها تعطیل و عمده مسابقات نیز لغو شده است.

وی با بیان اینکه  "مشکل عمده ورزشکاران جانباز و معلول رفت و آمد است" افزود: محل سکونت ورزشکاران معلول و جانباز در نقاط مختلف شهر بوده و تردد برای آنها بسیار دشوار است.

براتی با عنوان این‌که  "برای استعدادیابی به مراکز نگهداری از معلولان بهزیستی مراجعه می‌کنیم" بیان‌کرد: افراد پس مدت کوتاهی علی‌رغم رایگان بودن آموزش‌ها به دلیل مشکلات مالی و سختی تردد فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه نمی‌دهند.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان با اشاره به اینکه "علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از شهرداری و بهزیستی برای در اختیار قرار دادن خودرویی برای جابه‌جایی این افراد اما همچنان هیچ کمکی نشده است" تصریح کرد: سالانه به‌صورت میانگین 40 ورزشکار جانباز و معلول جذب هیئت می‌شود که در پایان سال تعداد کمی از این افراد فعالیت‌های خود را در این زمینه ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه  "تنها مرکز ورزشی ویژه جانبازان و معلولان واقع در چهار راه طالقانی است" عنوان‌کرد: در حال حاضر 90 درصد مشکل این ورزشکاران مشکل تردد است که در صورت رفع آن  فعالیت‌های بهتر و بیشتری می‌توانیم داشته باشیم.

براتی با اشاره به بی‌اعتنایی شورای شهر کرج برای حل مشکلات جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: طبق قانون، شهرداری‌ها  باید گزارش 6 ماهه خود را  در این راستا به کشور اعلام کنند اما از سوی شورا این کار انجام نمی‌شود و در سطح کشور نیز هیچگونه مطالبه و پیگیری نیز صورت نمی‌گیرد.

 رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان البرز با عنوان اینکه "تنها منبع در آمد ما فعالیت سالن جانبازان بود که با توجه به  تعطیلی این سالن در حال حاضر هیچ‌گونه درآمدی وجود ندارد" گفت: عزم جدی برای رفع مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول در استان البرز وجود ندارد و علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته کمکی برای رفع مشکلات پیش روی این ورزشکاران نشده است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi