شناسه خبر : 78412
دوشنبه 05 آبان 1399 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمترازدوهفته تاپایان فراخوان ایده‌های کارآفرینی ایثارگران

جامعه ایثارگران تا ۱۵ روز آینده فرصت دارند ایده‌های نوآورانه و کارآفرینی خود را در «رویداد شاهد» به ثبت رسانده و از مزایای شرکت در این رویداد بهره‌مند شوند.

 

کمتر از ۱۵ روز تا پایان فراخوان ایده‌های کارآفرینی جامعه ایثارگراولین استارتاپ ایده‌های کارآفرینی ایثارگران با عنوان «رویداد شاهد» در حال برگزاری است و در مرحله نخست فراخوان ارسال ایده‌های کارآفرینی و طرح‌های استارتاپی اعلام شده است تا ایثارگران و خانواده‌های آنان به منظور بهره مندی از مزایای رویداد طرح‌های خود را ارائه کنند.

مزایای شرکت در این رویداد استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و کسب حمایت مراکز شتاب دهنده، پیدا کردن سرمایه گذار و لینک‌های مفید است.

تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده‌های خود مطابق با اصول علمی کسب‌وکار هدف از برگزاری این رویداد اعلام شده است.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در فراخوانی به استقبال از طرح‌های استارتاپی آمده‌اند و از همه جامعه هدف ایثارگری اعم از ایثارگران، خانواده ایثارگران، جانبازان، شهدا و آزادگان دعوت کرده‌اند ایده‌های خود به دبیرخانه رویداد به نشانی اینترنتی https://roydadshahed.com/ ارسال کنند تا طی داوری صاحبنظران و اساتید رشته‌‎های مختلف در نهایت طرح‌های منتخب به بخش حمایت راه یابند.

زمان ارسال ایده‌های کارآفرینی و نوآورانه جامعه ایثارگر تا ۱۵ روز آینده یعنی نیمه آبان ماه ادامه دارد.

پیش بینی می‌شود در اولین رویداد شاید نزدیک به ۲۰۰ ایده ارسال و پس از پایان فراخوان در سه سطح داوری شوند و در نهایت ایده‌های برتر برای رسیدن به نتیجه و ایجاد کار حمایت شوند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi