شناسه خبر : 78431
سه شنبه 06 آبان 1399 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰درصد کهکیلویه و بویر احمدی

جانباز۷۰ درصداستان کهگیلویه و بویراحمد "اسدالله صدرزاده" پس از سالها صبوری و مجاهدت در راه آرمان های مقدس اسلام و انقلاب سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت گوارای شهادت را نوشید.

فاش نیوز - جانباز70 درصداستان کهگیلویه و بویراحمد "اسدالله صدرزاده" پس از سالها صبوری و مجاهدت در راه آرمان های مقدس اسلام و انقلاب سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت گوارای شهادت را نوشید.

جانباز شهید صدرزاده که با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مبارزه و دفاع از نظام اسلامی و کیان جهموری اسلامی پرداخته بود در سن 17 سالگی مدال جانبازی را به گردن آویخت و بالاخره شبانگاه روز یکشنبه چهارم آبان ماه بعد از سالها تحمل درد و رنج ناشی از مصدومیت و جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
«اسدالله صدرزاده» جانباز گرانقدر 70 درصد به یاران شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش پیکر مطهر این شهیدِ سعید روز گذشته در شهر یاسوج تشییع و در گلزار شهدای این شهر و در جوار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.
جانباز شهید"اسدالله صدرزاده" هفتم آبان ۱۳۴۴ در یاسوج چشم به جهان گشود و در سال ۶۱ از ناحیه دست راست، قطع پای چپ، کتف، شکم و پهلو مجروح شده بود.
اینستاگرام
اسدالله صدرزاده فرزند علی حسن در سال 1344 در روستای میر غضب از توابع شهرستان بویراحمد چشم به جهان گشود و دوران کودکی رآ درهمان روستا سپری کرد بعد دوران ابتدایی را با موفقیت به پایان رساند وجهت ادامه تحصیلات به شهر یاسوج مهاجرت کرد کدر ادامه جنگ تحمیلی که شروع شد به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و در سال 1 36 مجروح و به بیمارستان اهواز منتقل شد و در ادامه جهت بهبودی به چندین بیمارستان رفت و در ادامه که از ناحیه شکم و دست راست و قطع پای چپ مجروح شده بود و ایشان به درجه جانباز 70 درصد نائل آمد و سالها با درد و رنج سالها زندگی کرد و ایشان داری 4 فرزند با مدارک لیسانس که هیچکدام دارایی شغل دولتی نبوده اند ادامه داد تا اینکه در غروب 4 آبان سال 1399به درجه رفیع شهادت رسید و دار فانی را وداع و لبیک حق را پذیرفت.
به نظر من این انسان بسیار پرهیزگار و با ایمان بود و نظر آقای ایلیا صدر زاده واقعیت را درست می گوید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi