شناسه خبر : 78448
سه شنبه 06 آبان 1399 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر رییس بنیادبه استان آذربایجان شرقی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران استان آذربایجان شرقی به این استان سفر کرد.
 
سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان آذربایجان شرقی
مهندس سعید اوحدی صبح روز سه‌شنبه 6 آبان ماه در ابتدای ورود خود به استان آذربایجان شرقی با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر تبریز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به قرار داشتن در آستانه هفته وحدت و تبریک این ایام، گفت: حضور در استان آذربایجان شرقی هجدهمین سفر از مجموعه سفرهای استانی است که به صورت هفتگی در حال برگزاری است.
وی در خصوص اهداف این سفر گفت: در این سفر دو تفاهم‌نامه تأمین زمین جهت 2864 مسکن برای ایثارگران عزیز استان آذربایجان شرقی و تأمین اشتغال برای ایثارگران این استان امضا می‌شود. موضوع اشتغال از چالش‌های اصلی پیش روی جامعه ایثارگری است و تمام دستگاه‌ها باید در زمینه حل این مسئله تلاش و همکاری داشته باشند.
اوحدی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دیداری که با انجمن‌های جانبازی داشتیم تصمیم گرفته شد تا به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس و هفته بسیج بزرگترین مسابقات ورزشی جانبازان در سراسر کشور برگزار شود.
معاون رییس جمهور همچنین با خانواده معظم شهید «علیرضا غریبانی مقدم‌نژاد»، آزاده و جانباز سرافراز «حجت الاسلام مهدی عالی (امام جمعه موقت تبریز با سابقه نزدیک به 2000 روز اسارت)» و جانباز معزز ۷۰ درصد «محمدعلی پرغو» دیدار خواهد کرد.
حضور در استانداری آذربایجان شرقی و امضای تفاهم‌نامه‌های تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران این استان پایان بخش سفر اوحدی به این استان خواهد بود.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود...
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi